12. nov 2010 Følger: 18 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 75
Den gode nyhed!!! {{forumTopicSubject}}
Ih må altså bare ud med al min glæde og lykke.. Jeg er for en gangs skyld SÅ glad at jeg faktisk græder
Har i over ½ år, kæmpet for at få godkendelse for at komme til Sverige og uddanne mig som travtræner. I forgårs fik jeg brev, hvori der stod at jeg er godkendt til at kunne rejse til Sverige om fire sølle UGER!!
Og jeg er så spændt. Skal være på skole i 4 uger, for at lære svensk og matematik, samt valgfag (spansk, Italiensk og Tysk, da der kommer mange fra andre lande og har hest i stalden)
Og derefter skal jeg starte ud med 4 uger hos den svenske travtræner Tommy Karlstedt.
Engelsk var også valgfag, men da jeg har så mange venner der taler engelsk, foregår det meste af dagligdagen på Engelsk
Er simpelthen så glad - det betaler sig bare at være viljestærk og blive ved med at kæmpe den kamp man har taget op!!
Kan næsten ikke vente!!
Fortsat god aften til jer ALLE SAMMEN!!! :-DD
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 136 Svar: 634
aug 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 450
Min gode nyhed er at i morgen kl ca 13 går jeg på ferie i 10 uger. Skal absolut slappe vildt af og ikke foretage mig en skid. Bare nyde livet
nov 2010
Følger: 18 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 75
Er simpelthen så spændt...
God ferie, Thomas R.
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 548
Lyder som om, at du har glædet dig bare en smule
nov 2010
Dennis D: Er helt sikker på det er som jeg forventer. Har kun hørt positive ting om det sted jeg skal være, og var i Halmstad (der jeg skal være) for et par måneder siden, hvor jeg mødte Tommy, jeg skal bo hos, og så hans stald. Det er altså bare super fedt !! Kan næsten ikke vente ..
nov 2010
Den gode nyhed!!!