wtf? ps3 controller/opladning. HJÆLP.. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen, jeg sad her til aften og stenede lidt Netflix, da den controller jeg normalt bruger, var ved at dø.. okay, fint nok.. i med kablet. Men jeg lagde så mærke til, at den ikke startede med at charge. Den flipper lidt, og oplader få sekunder i ny og næ, ellers er den bare ''on''. Har prøvet at resette den.. Jeg formoder at det er selve kablet, og til at starte med troede jeg det var fordi jeg tabte min controller tidligere, Men så ville begge jo ikke gøre det, da min anden controller gør det samme (og den virkede altså fint sidst den blev opladet, og er ikke blevet brugt overhovedet i en uges tid!). begge controllere har opladet fint, indtil nu her.. Jeg ved ikke hvad fanden der sker. Jeg har prøvet at smide den i min pc, og kan høre at pc'en siger lyde når jeg connecter eller hiver stikket ud igen. Men igen, ingen af dem gider at lade.. hverken igennem min ps3 eller min pc. Hvad sker der? er der mit kabel, eller? det kan da ikke passe at begge controllere går i kage på præcis samme tidspunkt? Makes no sence to me.. Er det kablet, eller? På forhånd tak for hjælpen.
PS. kablet er det originale man får med fra Sony.
apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 160
apr 2009
apr 2009
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 11 Emner: 16 Svar: 316
apr 2009
apr 2009