{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Doping Epidemien (jesper skiby) {{forumTopicSubject}}

Godaften herinde.. Efter jeg har set programmet Doping Epidemien flere gange sidder jeg tilbage og undre mig og ville høre om der er andre end mig der tænker Hmm..

Først vil jeg gerne understrege at denne tråd ikke er min personlige holdning til doping og det er ikke en anledning til at svine alt og alle til på begge sider af doping debatten.

Det første der undre mig er at de "experter" der sidder og udtaler sig Alle er ansat af Anti Doping Danmark, vi har 1 Virkelig kompetent forsker i dk der hedder Rasmus Damgaard hvor var han henne i denne udsendelse?

det andet der undrede mig var den "kriminelle bagmand".. nu er jeg ikke den store doping pusher men Hvis jeg skulle begive mig ud i sådan noget og fandt ud af det var en go forretning hvorfor skulle jeg så ødelægge min egen forretning ved at udtale sig på den måde.. ?

Så kommer vi endelig til ham hvor doping har ødelagt hans liv.. tja.. det har også ødelagt ditlev og fælles for disse 2 mennesker er at de havde Et massivt misbrug af sove medicin - div. stoffer og Steroider.. dette er et blandings misbrug og det er meget usundt uanset hvilke stoffer der er indblandet..

Som sagt siger jeg IKKE man skal eller ikke skal tage doping. Men jeg mener at når man er voksen skal man selv bestemme over sin krop og det er tilladt at drikke 60 guldbejer og ryge 40 smøger om dagen.. men det er forbudt at tage en lille smule træne hverdag, spise sundt og i øvrigt når steder du aldrig når om du så træner i 100 år..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Doping Epidemien (jesper skiby)
Kommentér på:
Doping Epidemien (jesper skiby)

Annonce