Humør svingninger - hvorfor? Humør svingninger - hvorfor?
God aften..
**Det her er seriøst og alle der kommer med latterlige useriøse kommentare bliver sat på filter og andmeldt for spam**
Her på det seneste har jeg haft meget humør svingning..
Det ene tidspunkt er jeg mega glad og 5 minutter efter kan jeg ha nedtur på uden nogen speciel grund..
Og nogen gange har jeg også nedtur på men alligevel ikke.. (lidt svært og forklare)
Der var også den ene dag hvor jeg lige pludselig blev så aggressiv at jeg fik det utroligt dårligt og kunne ikke tænke klart.. Det var så slemt at jeg faktis overvejede og ringe 112 fordi jeg har aldrig i mine 19 år haft det sådan og heller aldrig hørt nogen jeg kender ha' det på den måde..
Mit spørgsmål er egentlig om har har nogen idé om hvad det kan skyldes?
Og ja jeg snakker med en veninde når det er..
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 11 Svar: 58
Og jeg får nok og spise.
Nej det har jeg ikke og jeg er mest glad..
Det med lægen har jeg ikke rigtig løst til.. Tror det vil hjælpe mest og komme lidt væk eller tage på ferie
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.099
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 11 Svar: 58
Darkwing duck: Det tror jeg ikke fordi der har ikke været så mange beslutninger der skulle træffes, men ja det kunne da have været en mulighed.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.912
Man skulle tro du håber på at få bekræftelse på dine følelser fra andre der har været ved lægen, så du kan stille en selvdiagnose ud fra andres tilstande, og man skulle tro du var bange for at lægen skulle sige der ikke er noget galt med dig, andet at du er en hormonfyldt teenager der sikkert har dybtliggende frustrationer som måske er svære at se i øjnene eller ikke indfrier forventninger du har til dig selv.
Tag til lægen, vær ærlig omkring hvordan du har det og så få et svar, for det eneste du får ud af baboom er ting du ik kan bruge til noget alligevel, men som kun avler flere dårlige tanker i dit hovede.
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 1.759
Det hjalp for mig, havde det præcis som dig før i tiden
Mit var virkelig slemt tilsidst, kan give dig et eksempel: Jeg var på en lille kro ude og få en øl med et par makkere og veninder, da en jeg kendte ( Ikke en ven men bekendt ) Kom forbi, han havde købt for mange pølsehorn da han var på vej hjem fra byen og havde egentlig ondt i maven, så han spurgte mig om jeg ville have dem.
Uden jeg selv var klar over det, havde jeg nedstirret ham hele vejen og stået og råbt af ham fordi det åbenbart ikke lige passede mig at han kom hen til mig på det tidspunkt (pga humørsvingninger). Jeg var tæt på at komme i slåskamp den aften, bare fordi jeg var et dumt svin når manden prøvede at være flink ved mig. Da vågnede jeg virkelig op og så i øjnene jeg havde et stort problem.
Besøgte en psykiater og han nævnte en masse ting. Han stillede diagnosen at jeg var depressiv. Og at det muligvis kunne have noget at gøre med mine næringsforhold.
mar 2007
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 87 Svar: 2.038
jul 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
Humør svingninger - hvorfor?