718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Thomas M
Thomas M
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50

iphone 5 vudering iphone 5 vudering

Jeg var så dum at hoppe med på iphone bølgen da alle jo synes de var så smarte og gode....men my good en omgang bras så derfor skal den hurtigst muligst bare sælges men hvad kan man forlange for en uge gammel iphone 5 32gb sort står helt som ny og selvfølgelig med alt papir og org. Embalage
Og dette er ikke en salgs annonce men en vurderings hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone 5 vudering
  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50
    #2   8. nov 2013 Næh det er ikke så svært men som du også selv ved er sådanne annoncer tit vurderet for højt da folk ofte tror de stortset kan få nypris så ville høre hvad dolk mente den var værd det kan jeg bruge til meget mere end at kigge på diverse annoncer.
    Det er vel heller ikke svært at svare på??

• #3   8. nov 2013 Skriv til os hos www.ipfix.dk vi køber og sælger brugte iPhones, du finder kontakt formularen nederst på siden her www.ipfix.dk/brugt

profilbillede
  • #5   8. nov 2013 Tag gennemsnitsprisen på brugtmarkedet.

Rasmus, du har lige fået en udstemning, for at reklamere IGEN!

• #6   8. nov 2013 Cantona - Manden vil sælge sin telefon, jeg hjælper ham. Få dig dog et job i stedet for at sidde herinde og lege politibetjent..

• #8   8. nov 2013 Rasmus.. Så send dog manden en privatbesked, fremfor at spamme samtlige tråde med dit kæmpe reklamelogo!!

Og iøvrigt har jeg et job, men hvad har det med sagen at gøre??

Black Duck

At henvise til relevante sider er ikke det samme, som at reklamere for sig selv. Rasmus bruger sit firmalink i SAMTLIGE situationer, hvor det er muligt.. Ergo er det reklame spam.. Og det gider jeg ikke se på..

• #10   8. nov 2013 cantona tror du vi vil blive ved at se på alt det pis og lort du skriver hele tiden

• #11   8. nov 2013 Patrick S..

Hvad er det du ikke forstår? Reklamering er IKKE tilladt!

Hold dig til emnet eller bland dig uden om. Dit personlige problem med mig - kunne jeg ikke være mere ligeglad med!

• #12   8. nov 2013 ok hr betjent

Kommentér på:
iphone 5 vudering

Annonce