1.043 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ivan D
Ivan D
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Tykt hår ! Hvordan kan jeg gro det langt? Tykt hår ! Hvordan kan jeg gro det langt?

Vil gerne gro langt hår, men problemet er det bliver helt "tykt" og lægger sig helt forkert når det bliver langt (stikker helt ud)..

Det blir nogenlunde som Novak djokovics hår haha (link fjernet)

Er det umuligt for mig at få langt hår, som det her eks. http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/0a/85/cb/0a85cb298820c7c57d8210d1f5804de8.jpg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tykt hår ! Hvordan kan jeg gro det langt?
  • Ivan D
    Ivan D Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #3   22. nov 2013 Lillelund: Jeg ved godt at det frste link ikke er ligesom langt som det andet.. Det var bare et eksempel på hvordan mit hår er nu.. smiley Det ligger sig ikke fladt, det er det der irriterer mig..

Thez: Jeg får det fortyndet hver gang, det lægger sig stadig ikke..

• #4   22. nov 2013 Som Thez siger skal du give det hårkur, hårkur og hårkur. Og når det så engang er langt nok, så lægger dit hår sig ned.
    Dit hår stritter når det er den længde som på første billede fordi der ikke er vægt nok til at hårsækken lægger sig.
    Når det bliver længere skal det nok makke ret, og til den tid kan du begynde at få tyndet ud i det.

• #5   29. nov 2013 Jeg har kørt oldschool stil 1mm hår de sidste par år.. Langt hår er overflødigt! Og så er det nemt at holde ved lige.... smiley Jeg har så tykt hår af natur at en konventionel trimmer dræber sig selv iløbet af 3-4 klipninger... Har måtte anskaffe mig en hunde-trimmer! haha!

Kommentér på:
Tykt hår ! Hvordan kan jeg gro det langt?

Annonce