{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw 316i
  • #2   5. dec 2013 Nope, min mor skal bruge en nr 2 bil

• #3   5. dec 2013 Motoren er rimelig stabil og slidstærk. Kig efter rust og mislyde fra motor og undervogn. Udover det er de ret langsomme, men når det er til din mor, så betyder det vel ikke noget smiley

• #4   5. dec 2013 4 cyl fra bmw er da alt andet end stabil og slidstærk. I hvert fald ikke de ældre

• #5   6. dec 2013 Jeg har haft sådan en fætter. Det er jo som du ved en 1,9 , og er egentlig en overraskende velkørende bil. Nu var min godt nok en 01`er, og det er ved at være mange år siden jeg solgte den. Men da jeg solgte den synes jeg allerede den gang at den havde en del små skavanker. Den havde fået lavet rust (hos Jan Nygaard) i begge paneler, og havde haft massive problemer med utætte køler slanger m.m, hvor mere eller mindre alt måtte skiftes fordi det hele var mørt og utæt.

Hvis man kan og vil skrue lidt selv, er det sikkert stadig en relativt velkørende bil. Men den må ikke koste ret mange kroner

• #6   6. dec 2013 Efter lidt søgen på youtube kan jeg se at vaccum og køle systemet er noget juks

• #7   6. dec 2013 skal give 40000 kr for den og den står rigtig flot, men den skal køre 80 km hver dag

• #8   6. dec 2013 Den går ikke meget mere end 10 på literen, og 12 hvis du er flink. Hvorfor købe en så uøkonomisk bil, med så stort et transport behov

• Jakob
    Jakob Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 3 Emner: 2 Svar: 38
    #9   6. dec 2013 Nej, nej, nej,
    Hvorfor en "smart" bil til 80 km, om dagen.. ved en investering på 40.000 kr.
    Køb hellere en brugt ford C max i diesel, 1,6 l.
    Den har et godt bundtræk og kan komme fremad.
    God komfort, stabil og sikker bil. Den køre dobbelt så langt for det samme som bmw.

• #11   6. dec 2013 en rigtig bimmer, er en tre-tyrker smiley

• #12   6. dec 2013 Citio er i øvrigt en fantastisk bil.. svigerforældrene har en smiley og jeg er ellers ikke til små biler, men den er godt nok lækker at køre rundt i smiley

• #13   6. dec 2013 Det er en rigtig god bil, har haft den samme fra 2000, dog er det lidt kedeligt med 105 hk xD ellers, er det en stabil bil

Kommentér på:
bmw 316i

Annonce