{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Mie F
Mie F
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Affarvning af rødt hår? {{forumTopicSubject}}

Titlen siger vel egentlig lidt sig selv..
Mit spørgsmål er: Hvad sker der hvis jeg affarver mit røde hår?
-Jeg er rigtig glad for den røde farve, så det er ikke fordi den skal helt væk, men den er blevet meget mørk det sidste års tid, så vil gerne have den lysnet, så den rigtig siger kapow igen ;D

Hjælp? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Affarvning af rødt hår?
  • #1   7. dec 2013 altså du bliver ik mindre hidsig bare pga man ik kan se at du er rødhåret..ha ha smiley

• #2   7. dec 2013 Affarvning er en rigtig dårlig ide, dit hår bliver til hø. Jeg ville spørge en professionel til råds smiley

• #3   8. dec 2013 Vil du afblege det, for derefter at farve det op med en skrap rød igen?
    For det kan du nu altså sagtens (også uden 'hø hår' smiley )
    Hårfarve er aldrig godt for håret jo - og specielt ikke affarvning, men en god hårkur regelmæssigt - evt. proteinkur gør underværker smiley

• #4   8. dec 2013 Ja bare en ordentlig gang omelet i skallen det gir pang farve smiley

• #5   8. dec 2013 Det kommer da an på hvordan hendes hårs tilstand er lige nu og hvordan og hvor meget hun har farvet det før i tiden, for hvis det i forvejen er halv dødt, så er der da en god chance for at det bliver til hø, eller i værste tilfælde knækker af.

• Mie F
    Mie F Tilmeldt:
    dec 2013

#6   8. dec 2013 Jeg kunne aldrig drømme om at afblege det. Jeg ved Nan kan få en rigtig god creme-affarvning, mærket kan jeg dog ikke huske på stående fod.
    Altså jeg skriver jo her fordi jeg netop ikke ved hvad jeg har tænkt mig..

Mit hår har det udemærket, trænger til klipning, men intet vildt hestehår her smiley

• Mie F
    Mie F Tilmeldt:
    dec 2013

#7   8. dec 2013 Men det er blevet farvet meget... Rigtig meget.

• #8   8. dec 2013 Hvis det er blevet farvet meget, kan du heller ikke være sikker på hvilken tilstand det er i. Da jeg gik fra blond, til brunette, til blond, der fik jeg farvet mit hår en maasse gange + blev klippet. Da mit hår så 1½ efter var vokset ud til en god længde ville jeg have det permanentet (har jeg haft hele mit liv), men den sidste del af mit hår ville ikke lade sig permanente, netop pga at det var det der var blevet farvet med striber osv mange gange. Jeg fik det permanentet 2 gange(fordi den første gang ikke virkede), men det hjalp lige fedt, det er kun den inderste del af mit hår der kan tage i mod permanent væsken. Jeg skiftede frisør og min nye forklarede så at det ikke kunne permanentes fordi at kreatinen i håret var svækket, altså det var nærmest dødt hår, hvis du forstår. Og på trods af det, var det altså stadig glansfuldt og så sundt ud, men jeg anede jo ikke noget om den kreatin der, så tænkte at det kunne sagtens lade sig gøre. Heldigvis har jeg slidstærkt hår, og slap billigt, det eneste der skete var at jeg måtte få nogle cm af og mine baby hår der lige ved det ene øre, knækkede af.

det jeg vil sige er at selvom det kan virke stærkt og sundt, så er det ikke sikkert det er det. Derfor; spørg en fagfolk om det, og fortæl om din hår "historik" smiley Bare for din egen skyld!

Kommentér på:
Affarvning af rødt hår?

Annonce