{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Er denne side troværdig? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er på udkig efter en computertaske til min bærbar. Jeg har fundet en fin en til en god pris på denne side; www.computer-taske.dk <- navnet på hjemmesiden lyder lidt mærkeligt.

Nå, jeg kan ikke helt finde ud af om der er noget fusk med den.

På trustpilot er der 2 anmeldelser, men de kunne lige så godt være skrevet af ejeren selv.

Er der nogen der kender til siden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne side troværdig?
  • #1   3. jan 2014 Godt du passer på, det er jo svimlende beløb du sætter på højkant. smiley

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 389
    #4   3. jan 2014 Tja, når man ikke engang vil oplyse et CVR-nr, adresse eller andre kontaktinformationer udover en anonymiseret kontaktformular, så ville jeg holde mig langt væk - også selvom, at det måske drejer sig om småbeløb.

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 280
    #5   3. jan 2014 hvis du i tvivl så find en anden hjemmeside hvor du mere sikker.
    jeg havde personligt ikke købt fra den side smiley
    der er gjort noget ud af siden ja. men det ligner stadig lidt fup!

• #6   3. jan 2014 Når jeg stødder på en side som jeg syntes virker utroværdig, så tjekker jeg ALTID "Kontakt" siden og står der ikke tydeligt hvem og hvor siden drives så springer jeg over, jeg syntes ikke en standart kontaktformular er troværdig smiley

• #7   3. jan 2014 Mik S: Om det så var 100kr jeg købte for ville jeg stadig blive tvær over at blive snydt. Og hvor fra kender du egentlig til beløbet jeg havde tænkt mig at købe for?

Hugo b: Ja, du har ret. Men umiddelbart er det nemmere at skrive 2 andmeldelser fremfor 20000.

I andre: Tak for jeres svar.

I mellemtiden har jeg haft en chat kørende med ejeren og siden er helt reel.

• Dan O
    Dan O Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 21
    #8   4. jan 2014 du kunne måske kigge her i stedet http://e-tasker.dk/tasker-1/computertasker#page=1&

de er i hvert fald gode nok smiley

Kommentér på:
Er denne side troværdig?

Annonce