Facebook ! {{forumTopicSubject}}
Hej derude ! Ved det her virker dybt mærkeligt, at spørger om ! Men det er sådan at en af mine aller bedste veninder, har Facebook, og går meget op i, hendes billeder ! Hun brokker sig ofte. Fordi hun mener, at hun ikke får mange likes til sine billeder, hvor jeg tænker: Er det ikke totalt ligemeget om du har likes eller ej? Forstår hende selvfølgelig godt, det er fedt at få likes. Men det er ikke det vigtigste for mig, hvilket jeg også har fortalt hende.
Men hun vil altså gerne have flere likes end hun har. Men hun vil ikke udstråle som en LIKEHUNTER, derfor skriver hun ikke statusser om at få likes,og hun spørg derfor heller ikke om folk vil like hendes billeder. Hvilket jeg er glad for at hun ikke gør, for det ville bare være forkert !
Hun spørg mig hvad hun så skal gøre. Jeg siger at det ikke er det som jeg ser er vigtigt ! Men det betyder altså meget for hende.
Og hun er en af mine ALLER bedste veninder. Så nu har jeg valgt at prøve på, at hjælpe hende. Så hun måske bliver lidt gladere !
Så hvad vil I anbefale som god måde, at få likes på? Kender I metoder som gør, at andre frivilligt får lyst til at like? Hvis ja, så del gerne metoderne. Og hvis I har andre tips og tricks, så kom gerne med dem ! I det hele taget, hvad ville I gøre for at få flere likes??
Det ville betyde ALT for min veninde, at få flere likes, og det betyder ALT for mig, at kunne gøre hende glad ! Så efter mange diskussioner med hende, og overvejelser med mig selv, er jeg blevet enig med mig selv om, at hjælpe hende !!!'
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 340
Men det er jo kun noget jeg har læst, om det passer ved jeg ikke.
dec 2012
Følger: 3 Emner: 2 Svar: 38
Hvor mange venner har hun på fb? Laver hun billederne offentlige ?
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 530
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 581
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.659
jan 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
Måske du skulle købe dig noget silikoneselvværd som alle de andre fotodåser..
Eller bruge pengene på en virkelig god psykolog?
- Det der er jo sygeligt.
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 39 Svar: 35
Men bare det, at nogle af jer tror at det er mig, som er min veninde..det er godt nok dømmende, at sige. For jeg er sjovt nok IKKE min veninde? Hvis det var mig som så det vigtigt at få likes, så havde jeg nok skrevet det, og kunne heller ikke finde på at lyve om noget,ved at udstille andre..selv om det afhang af mig selv! Så det gør mig super ked af det, at mange af jer har de nedladende holdninger !!
At sige, at hun mangler psykisk hjælp og burde gå til psykolog, det er måske også lidt en overdrivelse. I kender hende ingen gang, så undlad jeres kommentare, hvis de absolut SKAL være så fordomsfulde og dømmende..
Og forresten kunne min veninde heller aldrig finde på at udstille sig som dulle med lidt tøj på og alt det der, hvis nogle af jer tror det !!!!
Det er bare ikke optimalt, at I ser sådan på det her !
Og det er også meget dømmende at sige, at de fleste 14-årige burde have psykisk hjælp! Altså, det er da ikke alle 14-årige som har brug for det, okay?
Og min veninde er altså heller ikke 14, men ældre !!!
Jeg tror snart ikke, at jeg gider at skrive opslag på dette stred længere, hvis det eneste mange af jer har at sige, er nogle nedladende bud ! Undskyld til jer, som ikke har sagt andet end hvad I synes, på en ordentlig måde !!!!
sep 2013
jan 2007
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 156 Svar: 5.485
Jeg skære også i mig selv når jeg ikke får likes.
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 304
sep 2013
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
okt 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
nov 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 21
sep 2013