3.851 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Forskel på vægmaling?! Samme navn men Forskel på vægmaling?! Samme navn men

Hej Baboom, da jeg står og har købt et hus, har jeg samtidig købt maling. Malingen er Dyrups Deco serie købt i Bilka til 500kr/9ltr. Jeg har nu fået af vide af 2 forskellige malere, at den Dyrup jeg har købt, er meget ringere end den de bruger, da det er en 2. Eller 3. Sortering. KAN DET VIRKELIG PASSE?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på vægmaling?! Samme navn men
  • Hehe :D !
    Hehe :D ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 169
    #1   29. jan 2014 Er det til indvendig brug? For så kan det vel være fuldstændig ligegyldigt..

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #2   29. jan 2014 Det er vel ikke ligegyldigt, hvis det kræver at han skal male 3 gange for at dækk,e i stedet for 1-2 gange. Men det er vel en farvehandler som kan svarer på dit spørgsmål.

• Bo I
    Bo I Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 5 Emner: 19 Svar: 297
    #3   29. jan 2014 Gu er det da ej lige meget hvad slags maling man køber.... men ja, dyrups har flere forskellige kvaliteter

• #4   29. jan 2014 Kig på kalkindholdet. Jo mere kalk det bedre dækker det. Køber du den billige i Bilka eller røverkøb, indeholder den meget vand og der skal derfor males flere gange. Det os tydeligere, hvis du rammer med en arm eller andet der skraber imod, da malingen er tynd. Hvis du bruger en dyrere maling, er det også lettere at male over senere hen, hvis der skulle være steder der mangler eller du bare gerne vil male små steder igen.

• Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #5   2. aug 2016 Fandt du nogensinde ud af om det var en ringere kvalitet?
    (End f.eks. dyrup robust?)

Kommentér på:
Forskel på vægmaling?! Samme navn men

Annonce