855 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 44 Svar

*Brokke-emne* dansklærer *Brokke-emne* dansklærer

*Anstødligt sprogbrug kan forekomme*

Hej piger og drenge!
Jeg har brug for at dele det her med nogen, da det fylder.

Det er sådan at jeg går på en HG, hvor vi har en lærer i dansk der er årsvikar. Men han er SÅ forvirrende!

Han underviser os på alt for højt niveau, og han forstår ikke at vi ikke kan følge med.

Han står og bruger ord som: fucking, fandme osv af/til os.

Han står og kæfter op om fravær ved det mindste!

Han afbryder os konstant!

Han laver hele tiden om på vores deadlines til opgaver, hvilket er virkelig forvirrende.

Her i torsdags mangler der tre drenge, og han står næsten og giver os skylden for det, og styrter ned på elevservice og brokker sig.

Os i torsdags skulle vi så holde et oplæg for ham. Ham: M og S så er det jer" M: nej" ham: nå de er her ikke"
Han kan altså ikke vores navne.

*idag*
Så mens vores dansklærer er i klassen sidder jeg og snakker med 3 piger om at vi hader at have dansk, lidt diskret, det høre vores lærer så og siger: "godt så lad os tage den på klassen, hvorfor i ikke kan lide dansk" fedt nok! Jeg begynder så at sige hvorfor jeg ikke kan lide at have dansk. Lærer afbryder mig så ved at sige: "Louise, hvis du vil brokke dig over over min danskundervisning, så lad os gå ud på gangen" WHAT?!? Du sagde lige at vi skulle tage den på klassen!!! Og han lavede vores deadline til en opgave om 3 gange! Meget forvirrede mand... -.-' og han kan ikke fyres fordi han kun er vikar, sagde en af pigerne -.-'

Vi har været ved ledelsen utallige gange og de har os været inde og overværer hans time 1 gang, men mere er der ikke sket.

Personligt har jeg mistet ALT respekt for ham og laver derfor ikke noget i hans timer.

Normalt elsker jeg dansk, men hver time ender i én stor konflikt, og hans humør smitter af på os.

Bræk!

STOR respekt til jer der har læst alt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  *Brokke-emne* dansklærer
  • #1   17. mar 2014 Prøvede det samme på HTX med en fysiklærer, han blev først fyret 1 år efter at vi var 4 klasser der konstant klagede over ham.

• #2   17. mar 2014 A man: vi er heller ikke den eneste klasse der ikke kan med ham smiley

• #4   17. mar 2014 Jamen hvis i er ''så mange'' så er der jo heller ikke noget problem. Find ud af hvem der har en høne at plukke med ham, og så går i simpelthen bare op på kontoret allesammen,på samme tid..og kræver at der sker noget. Argumenter evt. for at en overvågning af en klasse ikke kan bruges til en skid, fordi at alle mennesker kan spille hvis det endelig skulle være. I kan evt. true med at stoppe med at komme (hvis i er noget ala 10 mand, måske flere) For så sker der ihvertfald underværker. De vil ikke tage en stor skandale, pga ÉN vikar. smiley Naturligvis skal du ikke tage de hidsige der bare har lort at sige... Find nogle der er velformuleret, og kan argumentere for at han ikke skal være der. Hvis der findes en FB side på jeres skole, kan du altid få emnet op og køre der også. Så skal der også nok komme nogle tilsluttere. Jo flere i er fra forskellige klasser, jo bedre.. for så kan Hr. Principal se at det ikke bare er i en klasse smiley Just my two cents though..

• #5   17. mar 2014 Louise, hvordan kan du konkludere det ud fra ét indlæg? Hvis der er flere folk i hendes klasse, og også andre klasser, så har det jo nok også noget på sig. Jeg har sgu også haft et par lærere der var nogle usle hunde, der ikke kunne finde ud af at lære os noget.

• #7   17. mar 2014 Louise C: hvis jeg ikke er uddanelsesparat pga det, så er hele klassen heller ikke, for der er INGEN i klassen der kan lide ham!

Æ: jeg har nemlig os selv tænkt på det der med at vi ikke møder op til hans timer. Og vil prøve at få hele klassen (og måske flere klasser der ikke kan med ham) med op på kontoret på én gang smiley

• #9   17. mar 2014 Louise C, sidder du er sviner trådstarter til fordi vedkomne går på HG?

• #10   17. mar 2014 smiley

• #12   17. mar 2014 A man: jeg sidder med samme følelse..

Louise C: hvad kalder du det så??

• #14   17. mar 2014 Louise C: tak smiley men bryder mig ikke om at du skriver at dem der tager en HG har lav intelligens! smiley

• #16   17. mar 2014 Louise C: undskyld, så misforstod jeg dig smiley

• #17   17. mar 2014 Faktum er bare at du ikke kan konkludere det ud fra et simpelt indlæg. Nu har jeg vidst været lidt af en rapkæftet satan herinde.. Well ive got news for ya, sådan er jeg langt fra i virkeligheden. Er en nede på jorden fyr i realiteten.. Men herinde... det skal man satanedeme ikke tage seriøst smiley alt bazoom er jo så useriøst at det næsten er til at brække sig over. Jeg pisser bare folk af på nettet ,for the fun of it smiley half of it isnt even true.. trolling people is awesome, when they get mad just like little 14 year old teenage girls do (Y) ... anyways, jeg syntes ikke at du kan være det bekendt overfor dig selv, at fremstå som en intelligent ung kvinde, og så drager alt for hurtige konklusioner på folk du slet ikke kender. Det er ikke særligt intelligent. smiley no offence.. just a little heads up... Nu tænker folk heller ikke altid klart når de er pissed, frustreret, og hvad har vi ellers over noget.. så får den bare hvad den kan trække..Jeg repeater mit sidste indslag, og vil igen mene.. hvis ingen i klassen kan klare ham/syntes hans metoder er dårlige, og der er hele andre klasser der også syntes det.. så er det altså ikke de elever der er noget galt med. Det har jeg set alt for meget crap fra lærere af i min skoletid, til at tro på det rent faktisk er pigerne - og resten af hendes, og andres klasser.

• #18   17. mar 2014 Synes simpelthen det er så komisk at folk nedgør HG på den måde,
    Det er nok mest fordi folk ikke kender til uddannelsen og hvad man kan med den.

• #19   17. mar 2014 Men ja, tror bestemt det er sådan i kommer længst. smiley Jeg ville dog ikke true ham direkte, jeg ville samle alle dem jeg kunne der ikke ville have ham, og sige at i ikke kommer længere såfremt han stadigvæk skal være vikar, til jeres direktør. Det er mere direkte, og virker derfor også mere seriøst , og som om at det rent faktisk er et stort problem. smiley Men hvis du kan få halvdelen af din klasse med på vognen , hvis de ikke allerede er det.. heck, hele klassen.. så tvivler jeg ekstremt meget på, at han IKKE får støvlen, hvis der lige pludselig kommer en hel klasse og siger, I QUIT! så vil de hellere ditche en enkelt vikar, end at miste en masse cash på at i så ikke gider at komme længere. Så tror helt klart du skal igang med noget rundspørge omkring ham.

• #20   17. mar 2014 Æ: jeg vil helt klart prøve at tage den op på klassen i morgen! smiley

• #21   17. mar 2014 Jeg er pisse ligeglad med om du er kloarkmand, eller har en HG/Whatever.. er direktør for carlsberg.. It doesn't make you less of a human... only islam, and americans can do that sick trick, where they get their people to think everybody else is inferior.

Jeg har større respekt for den simple håndværker, rengøringsdame, eller for den sags skyld mcdonalds arbejder (selvom ingen burde arbejde for den restaurant), end jeg har for store CEO's. Der er så meget korruption i den verden, deroppe i de tyndere luftlag på karriere stigen..Det er virkelig usselt. Og lets face it.........(eksempel) en CEO var ingenting uden folkene under ham... SPECIELT hans rengørings dame etc. Uden ham, skulle han selv gøre alt rent.. MEGET lavere produktivitet... Fact! Det er ''de små'' i vores samfund der slæber os en pukkel på, for de store.. og hvad får vi som tak? usle lærere, politikere der er dummere end snot, og rige mennesker der vil skide på alle der har færre penge end demselv. World, you truly suck.

• #22   17. mar 2014 Det lyder som en god idé. smiley Hvis du har lyst, må du meget gerne melde tilbage. Er faktisk lidt spændt på udfaldet smiley

- nå ja, og dårligere og dårligere forhold til dem der ikke har, og mere til dem der har smiley omvendt robin hood. Er udemærket godt klar over man må arbejde for sine penge.. men jeg kender mange der decideret er blevet behandlet som 2 rangs mennesker, af vort eget system, fordi de måske ikke har alt for mange penge, eller ''bare'' har en psykisk lidelse.. Government screwed us over big time xD

• #23   17. mar 2014 Æ: jeg skal nok melde tilbage smiley og jeg kæfter gerne op igen, hvis han igen begynder på noget. smiley

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #24   17. mar 2014 Giv ham en sutter en gang om måneden resten af året og sig hej til 12 taller der ruller ind på kontoen

• #25   17. mar 2014 Nice one!

Det er også sådan det skal være smiley man kommer ingen steder ved at pakke alt ind i vat...:)

• #26   17. mar 2014 Æ: jeg havde heller ikke turde kæfte op, hvis det var en anden lærer, men det her er bare gået for langt og han fatter jo tydeligvis ikke hvad vi siger.. smiley

• #27   17. mar 2014 Nej, tydeligvis ikke. smiley

• #28   17. mar 2014 smiley

• #29   17. mar 2014 #15
    Har du problemer med din korttidshukommelse evt., eller er du bare snobbet? smiley

I #8 skriver du: "I har valgt en HG så det er i heller ikke... En HG er ikke noget du tager, men noget du får... Selvfølgelig hvis ens intelligens er lav, så er det selvfølgelig noget man tager.."

Altså skriver du at dem der tager en HG har en lav intelligens. Hvorimod at dem der får den har en høj intelligens. Og der kan ud fra det jeg kan se kun være tale om de studerende.

• #30   18. mar 2014 *opdatering*

Vi starter en underskriftindsamling som vi giver til forstanderen og siger at hvis der ikke sker noget NU! Så går vi til bestyrelsen.

• #33   18. mar 2014 Det lyder godt. smiley Så må vi jo se hvad det bliver til. Mon ikke han ryger... Man kunne da håbe på det smiley

• #34   19. mar 2014 Æ: ja det håber vi os, men hvis han gør, så har vi et problem til eksamen..

• #35   19. mar 2014 Kunne godt være du skulle følge bedre med, for hold da op hvor dit dansk halter gevaldigt!
    Kan man ikke følge med i dansk på C niveau er man kraftedme da en retardo..

• #37   19. mar 2014 Louise - Kan sgu godt være, ved bare det er på 10. klasses niveau smiley
    Personligt går jeg selv på HG indtil jeg skal i hæren, og har gået op til samtlige eksamener uden nogen form for forberedelser, og alligevel hevet 10 og 12 taller ind.
    HG er på så lavt et niveau, at det faktisk er til grin.

• #38   19. mar 2014 Jeg har dansk på C og går på HG.

Louise, vi kan jo lade vores bankkontoer vise hvem af os 2 der har mest succes?
    Trods jeg kun går på HG?

• #39   19. mar 2014 Din bankkonto har sgu intet at sige ang succes.

• #40   19. mar 2014 Det har den da af højeste grad FFS......

• #41   19. mar 2014 Overhovedet ikke..
    Kan da godt være du tjener 40k om måneden, det behøver ikke have noget at gøre med succes. Kunne jo være du evt brugte al din tid på at arbejde..

• #42   19. mar 2014 Ellers sælger han weed smiley Det er gode penge!

Spas til side, syntes i skal opføre jer som de voksne mennesker i er, og lade være med at rakke ned på folk, bare fordi de tager noget der måske ikke lige er så prestigefyldt som det i går og laver.. Med undtagelse af Majholt, som jo selv går på HG.

• #44   19. mar 2014 Jeg har været svagtseende fra dag et, og jeg har heller ikke på noget tidspunkt sagt at det er å så forfærdeligt og blablabla, men har set på de muligheder der er åbne og givet den hele armen lige siden jeg begyndte i folkeskolen og til nu

• #46   19. mar 2014 Jeg er kendt i lokalområdet, for at være en dygtig sælger og jeg har været med til at opstarte flere virksomheder, og den personlige succes går hånd i hånd med den økonomiske medalje

• #47   19. mar 2014 Jeg endte ikke med en HG jeg "ville" helt frivilligt have en HG, jeg kunne også vælge en HHX hvis jeg ville

• #48   19. mar 2014 Har I prøvet at give ham konstruktiv kritik, ved at fortælle hvad han evt. kan gøre i stedet for, og ikke kun fortælle ham hvor meget hans undervisning sucks?

• #50   19. mar 2014 Jeg har sat det op i forhold til den måde du har fremtonet dig på i tråden.

Som du selv siger kan jeg ikke belære dig om hvad succes er, men set på en grov skala viser din økonomi i de fleste tilfælde at du har et talent.

Men at du ud fra min uddannelse som jeg selv har valgt kan fortælle mig hvilke ambitioner jeg har er dybt pinligt.

• #52   20. mar 2014 Læs kommentarerne og brug 2 minutter på at sætte dig ind i dem....

• #54   20. mar 2014 Jeg tænker bare... Film hans timer og brug det mod ham.

• #56   20. mar 2014 Du har snart ikke lavet andet end at tage fejl, hvornår stopper galskaben fra din siden?

• #57   20. mar 2014 Jeg unsubber her og så er du mere end velkommen til at skrive løs, jeg orker ikke at bruge mere af min tid på at trænge ind til uintelligente blondiner.

• #59   20. mar 2014 Nogen har lavet sukkermader i Louises pis...

• #62   21. mar 2014 Hvis man leger med tis brænder man i sengen

Kommentér på:
*Brokke-emne* dansklærer

Annonce