{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår får jeg SU??
  • #2   26. mar 2014 ja men det er da noget med at man først kan få hver 3 mdr. dvs. det er 1 jan. og så igen 1 april. og igen 1 juli?
    men man skal søge noget før for at få det.

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #3   26. mar 2014 Hvis ikke du har søgt endnu, så når du ikke at få den på mandag. Mener de skriver at det kan tage op til 14 dage, før det er registret.

• #4   26. mar 2014 Mark

Var da den største omgang bullshit jeg længe har hørt.
    Man får hver måned, en lavere ydelse en kontanthjælp, da SU er supplerende uddannelsesstøtte.

Sæt dig ind i tingene inden du skal fortælle andre om det.

• #6   26. mar 2014 sæt dig selv ind i tingene fiss smiley

• #8   26. mar 2014 mente det nok ^^ kan bare huske der var noget med det dengang kæresten sku ha SU

• #9   26. mar 2014 Men nu var jeg jo så smart (som jeg jo er) og læse teksten, og læse at trådstarter TIDLIGERE har været på su, og været forbi trådstarters profil og set at personen er 22 år, ergo kan jeg konstatere at der intet er med pr kvartal.

Så nej, jeg er ikke forkert på den.

• #10   26. mar 2014 Lillelund

Jeg fik for første gang SU sidste år, og fik hver måned ? jeg skulle ikke søge om noget, det skete helt af sig selv

• #15   27. mar 2014 Ja, det er hvis du fylder 18 år, så vil du ikke stå og være berettiget til SU før 3 måneder efter du er fyldt 3 år. Den regel kendte jeg godt, ikke den som blev nævnt længere oppe, med at man fik hver tredje måned, hahahaha.

• #17   27. mar 2014 Julie

Det var også hvad jeg skrev?
    Fylder du 18 år den 1. Januar, vil du ikke været berettiget til SU før 3 måneder senere, som er den 1. April.
    Hvor henne har jeg skrevet forkert?

• #19   27. mar 2014 3 år = 18 år.
    Beklager at jeg var på mobilen og lige var hurtig nok, perfekte julie.

• #21   27. mar 2014 Så man er ikke først berettiget til og modtage SU tidligst 3 måneder EFTER man er rundet de 18 år? Så modsiger du jo dig selv, selvom jeg ved at det er sådan det er.

• #23   28. mar 2014 Fiss: Gør dig selv og os andre den tjeneste at gå ind på SU.dk og læs reglerne!! Julie har helt ret smiley

Kommentér på:
Hvornår får jeg SU??

Annonce