Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning efter tattoo :)
  • #1   22. apr 2014 Du må træne samme dag som du er blevet tusset. Der sker intet ved det.

• #2   22. apr 2014 Træn du bare løs

• #3   22. apr 2014 Var det bare for at vise, du er sej ? Du er sej nok !

• #4   22. apr 2014 Det tager geden ikke skade af.... Hvem har dog bildt dig det ind?

• Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #5   22. apr 2014 har bare læst mange steder at man ikke måne træne de første uger

• Mr.DontGiveAFuck .
    Mr.DontGiveAFuck . Tilmeldt:
    nov 2010

Emner: 11 Svar: 184
    #6   23. apr 2014 Rolig nu Bibob, så meget vokser du jo ikke at det kan strække din tus ud.

• #7   23. apr 2014 Bare træn.
    og lige til en anden gang så spørg din tatovør da han altså ved bedst (hvis altså han er en ordentlig tatovør med ordentlig erfaring) og så ignorer hvad du har læst og hvad andre siger.

• #8   26. apr 2014 Jeg har været hos flere tattovøre, og du skal vente nogle dage, til såret er faldet af og sådan. Det har noget at gøre med at hvis du træner mega hårdt lige efter, kan du risikere at farven køre med rundt i blodet og det er pisse farligt, derfor man ikke må træne de første dage.
    Det er ihvertfald hvad jeg har fået at vide af de tatovøre jeg har været hos!

• Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    apr 2014

#9   26. apr 2014 Okay lyder meget fornuftig natasia smiley jeg var nede ved min tatovør i torsdags smiley han sagde jeg godt måtte træne smiley men desvære må jeg ikke bruge solcrem endnu smiley så meeeega varmt at gå i trøje i de her dage smiley

• #10   26. apr 2014 @Natasia.

Det er noget vrøvl.. der render ikke mere farve rundt i blodet fordi du træner, der er jo ikke huller ind i dine blodårer, kun i de yderste blodkar.... Hvad tror du alle de overtussede sportsfolk gør... Holder 4 dages pause hver gang de har været hos tatovøren, hvilket for mange vil sige hver 14 dag....
    Du skal holde dig fra ting som skader helingen dvs sol,parfume,opløsningsmidler,bad i både klor og salt og kun korte bade under bruseren, og undgå at kradse og klø og irriterer det tatoverede område unødigt. Derudover må du træne,æde,løbe,kneppe,råbe og skabe dig tosset ( grunden til at man fraråder for meget alkohol, er at folk ikke er i stand til at passe på når de er berusede smiley )

• Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    apr 2014

#11   26. apr 2014 Hehe ja den med alkohol har jeg ikke helt holdt smiley

• #12   26. apr 2014 Præcis! Det Natasia ævler om er en omgang bullshit.

• #13   27. apr 2014 Hvis du ikke overholdt det med Alkohol Søren - Så falder din arm desværre af om 19 timer ...

• Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    apr 2014

#14   27. apr 2014 Hehe

Kommentér på:
Træning efter tattoo :)

Annonce