{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alder?
  • #1   3. maj 2014 http://www.baboom.dk/brugerbetingelser

Kunne ved meget hurtig scanning ikke se noget direkte omhandlende alder. I bunden under specifikke gallerier er der dog individuelle krav nogle steder.

• #2   3. maj 2014 der er ikke nogle alder mig bekendt dog skal man være minimum 15 for at oprette en fotoprofil smiley

• #4   3. maj 2014 At dømme på de fleste spørgsmål i forumet, vil jeg tro den gennemsnitlige alder herinde er mellem 9 og 9½ år.

inb4 "du trækker gennemsnittet ned, lolwut"

• #5   4. maj 2014 #4 De fleste af dem, har hvertfald ikke opdaget Google endnu.

• #6   4. maj 2014 Så kom der sgu ellers lige et par wise guys med sjove kommentarer, der nok snarere cementerer dem som værende liggende nederst rent aldersmæssigt, fremfor ret meget andet.... hrumpf!

• #7   4. maj 2014 Sankt Paw..

Og dit er klogere? Jeg konstaterer at der er ufattelig mange dumme spørgsmål herinde, som nemt kunne være klaret i Google, men det at man skal søge informationer selv, er åbenbart utroligt svært idag.

Og du tager fejl, hvis jeg mente at TS selv skulle have søgt svaret.

• #9   5. maj 2014 Er forum er netop et sted, hvor man kan stille spørgsmål om alverdens ting; lægge op hvad pokker man nu lyster - osv.... om det er dovenskab, uvidenhed - eller en helt 3. ting der så gør, at man ikke har søgt informationerne andetsteds først ejer for så vidt irrelevant. Her kan man spørge og dem der kan eller vil, de kan svare. Men en evindelig henvisning til en søgeside divergerer bare stærkt fra netop dette - hvis det var ønsket med oplægget, så havde man måske valgt anderledes fra start. Om ikke andet, så henvis til en specifik søgning med det ønskede resultat.... men det er lige så meget en generel aversion - mere end rettet mod nogen personligt.

Kommentér på:
Alder?

Annonce