Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LÅN TIL BIlL
  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #1   9. maj 2014 Du kan ikke låne penge i banken hvis ikke du selv har en form for egenkapital, heller ej hvis ikke du har fast indtægt. Men du kan jo altid tage en snak med din bankrådiver, og høre om der er nogle alternativer.

• Ricki C
    Ricki C Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #2   9. maj 2014 har fast indtægt bare ingen penge på nuværende tidspunkt

• #3   9. maj 2014 spørg din bank. De kan svare på dit spørgsmål.

• #4   9. maj 2014 Det er da noget pjat, flere tilbyder da da lån uden udbetaling smiley

Men ja, snak med din bankrådgiver, og anbefaler han at du IKKE tager et lån.. så lyt til ham..

Husk han er int. i at tjene penge.. og låner han dig penge TJENER han penge.. så synes han det er en dårlig ide, er han bange for ikke at få dem igen.. og lad så værer med at hører tyve andre steder med hurtig lån osv smiley

• #5   9. maj 2014 Stop! J
    det er da slet ikke rigtig.

jeg lånte til min bil uden udbetaling og jeg var på su og det var kæresten også

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#6   9. maj 2014 Såvidt jeg ved er SU også en fast indtægt? Ikke så høj, men den er fast så længe du går i skole.

• #7   9. maj 2014 ja i know men du siger man skal have egenkapital. det skal man ikke i nordea kan jeg så oplyse.

en anden ting er så at man bliver bollet i røven hvis man ikke har til udbetalingen, men det er en helt anden historie

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#8   9. maj 2014 Kommer helt an på hvor mange penge man skal låne. Du skal have en form for egenkapital på din konto, og de skal se du har fast indtægt - ellers er det for risikabelt at låne dig penge. Se bare dem i Luksusfælden, dem tror jeg ikke banken er glade for (og diverse hurtiglåns udbydere)

• #9   10. maj 2014 Du tager fejl man SKAL ikke nødvendigvis have en egenkapital.

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#11   10. maj 2014 Igen; det kommer an på hvor mange penge du skal låne.

• Ricki C
    Ricki C Tilmeldt:
    jan 2014

#12   10. maj 2014 4000 max

• #13   10. maj 2014 Stop J!

du bidrager da ret godt til den uintelligente tone, som du selv har gjort udtryk for der er i dette forum....

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#14   11. maj 2014 Rasmus S: Ja det er godt med dig smiley Fortæl mig en bank hvor man kan gå ned og låne 500.000,- uden nogen form for egenkapital og/eller fast indtægt. Nu er det selvfølgelig ikke 500.000,- der er tale om her, men igen; det kommer an på hvor mange penge du skal låne smiley

• #15   11. maj 2014 Det går satme også an på din indtægt. Sidder du med fremtidig lønseddel der siger en indkomst på 50.000+ pluds om måneden, ville 500.000 ikke være et lån der bør være noget problem at få bevilliget.

heller ikke selvom man ikke noget start kapital har

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #17   13. maj 2014 #14, Arbejdernes Landsbank, Nørresundby bank.

Vi lånte 1.1 mil sidste år, 350 af banken, resten af realkreditten. Jeg var på dagpenge, hun var på sygedag/barsels penge. Kortene var lagt på bordet, vi havde aldrig haft minus, men kontoen havde vi tømt hver måned og nydt livet for.

Vi fik lov til at låne hos overnævnte banker, uden skyggen af problemer eller overtalelse.

Tror du ikke at du skal til at stoppe med at udtale dig om noget du, dybest set ikke har en fløjtende fis forstand på, der tilbydes i dag massevis af 0% udbetalings lån, så det er noget værre vrøvl.

Ricki C.
    Hvis der kun er tale om 4000 kr, kan det ikke betale sig at låne dem af banken, da de skal have 500 kr som minimum for at oprette lånet, realiteten ligger nok tættere på de 1000 kr i gebyr. Vælg enten at få forhøjet din kassekredit med 4000, eller lån pengene af familie medlemmer. Har du ikke en kassekredit i forvejen, må du snakke med rådgiveren om hvad det koster at sætte i værk, men forvent ligeledes minimum 500 kr. Muligheden for et bevilligt overtræk eksistere også, men så betaler du noget nær 20% i renter - Kan ikke anbefales, med mindre du ved du kommer til penge inden for en kort stund.

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#18   13. maj 2014 Quest: Det er ikke til diskussion, du går ikke i banken og låner 1 million på dagpenge, måske i Matador.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#19   13. maj 2014 Prøv at hør her knægt, du er 23 år gammel og tror du ved alt om hvordan verden fungere? Og når os der rent faktisk har erfaring inden for emnet fortæller dig andet, så stiller du op med en tøse fornærmet "jeg er for stædig til at tro på fakta" attitude over for os.. Gud fader bevares.

Du minder mest af alt om en fornærmet unge som har fået et nej af banken til en bil det lå langt over din indtjening.

• #20   13. maj 2014 Stop! J

bliv endelig ved, det er næsten humoristisk læsning smiley

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#21   13. maj 2014 Har alder og viden nogen sammenhæng? Kan man ikke være 23 år og vide mere end en på 53 år? - Utroligt snæversynet holdning som siger mere om dig end mig.
    - Desuden vil jeg ikke mene at min viden omkring verden og hvordan den fungerer, vil betyde det store hvis jeg skal låne penge, så yderst interessant holdning! smiley

Og nej jeg har aldrig fået et nej af banken, dels fordi jeg ikke behøver at låne penge af andre, og dels fordi jeg aldrig har brugt min bank til andet end at hæve.

Men vi/I/du griner bare alt hvad den kan trække, det skal der være plads til når man ikke har andet at komme med og man gerne vil se passivt til smiley

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#22   13. maj 2014 Det er de færreste 23 årige som har været igennem lejlighed og huskøb, samt har erfaring nok med billån til at udtale sig ret meget. Så det er ikke en snæversynet holdning, det er blot synd fornuft at den på 53, ved lidt mere om tingene.

Og hold nu k*** man, du har aldrig lånt penge af banken, men sidder alligevel og udtaler dig om låneforhold, hvad man kan og ikke kan, osv. Uden du har en klap forstand på det, Ved slet ikke hvad jeg skal svare dig, tror blot jeg kaster håndklædet i ringen, fornuft får man næppe talt dig til, stædige æsel.

• #23   13. maj 2014 Jeg ser på ingen måde passivt til, men at du stadig er så vedholden med de ganske glimrende erfaringer du har fået, for mig til ikke rigtig at gide og diskutere med dig. Magen til intet anende useriøsitet skal man lede længe efter.

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#24   13. maj 2014 Så fordi jeg ikke har behov for at låne penge af banken, så kan jeg på ingen måde kender til hvordan det foregår?
    Farvel og tak Quest, vil ikke diskutere med en der har så snæversynet holdning smiley
    God dag.

• #25   13. maj 2014 Tydeligvis ikke smiley

• Ricki C
    Ricki C Tilmeldt:
    jan 2014

#26   14. maj 2014 Det er nu kun ca 4000 kr, har ingen penge sselv før slutningen af måneden, men kan jeg overhovedet lave et lån i en anden bank hvis min egen bank ikke vil?

• #27   14. maj 2014 hvis din egen bank siger nej, er der en god grund til det. Så vent til slutningen af måneden.

• Ricki C
    Ricki C Tilmeldt:
    jan 2014

#28   14. maj 2014 Min egen bank har ikke sagt nej, men da jeg ville have et lån sidst skulle jeg selv have det samme beløb som jeg ville låne

• #29   14. maj 2014 men hvis det kun er 4000 du mangler, så vent dog til du har dem, det er en måned måske 2. Det overlever du nok.

• Ricki C
    Ricki C Tilmeldt:
    jan 2014

#30   14. maj 2014 Det gør jeg ikke nej, når jeg mangler en bil til transport

• #31   14. maj 2014 Så har du vel noget familie du kan låne af? 4000 er ikke alverden. Ellers bed din bank om at få en kasse kredit på 5000 kr. Hvis du ellers ikke er i minus og betaler dine regninger i tide siger de ikke nej til det! Men tag ned og snak med din bank, nu kender jeg ikke din historik, men har du en lønseddel der beviser du kan komme i plus efter en måned eller to. Bør der ikke være et problem, husk de har også en forretning de skal have til løbe rundt smiley

• Ricki C
    Ricki C Tilmeldt:
    jan 2014

#32   14. maj 2014 Min konto er altid i pluds og har aldrig været i minus smiley

• #33   14. maj 2014 Så siger de ikke nej til en kassekredit. Du kan ansøge om det på din netbank.

• Ricki C
    Ricki C Tilmeldt:
    jan 2014

#34   14. maj 2014 Hvor henne på min netbank?

• #35   14. maj 2014 Aner det ikke, det er forskelligt fra bank til bank. Ved bare min kæreste gjorde det igennem netbank.

Kommentér på:
LÅN TIL BIlL

Annonce