Redning til gæst Redning til gæst
Hej Baboom ! Skriver, da jeg virkelig har brug for hjælp ! Og dette her forum er vel mest henvendt til piger, med mindre nogle af anddt køn har erfaringer på området ! Dog vil jeg starte med at sige, kom kun med svar på mit indlæg, hvis I rent faktisk er interreseret i at hjælpe (orker nemlig ikke at nogle får lyst til at kritisere på noget, som ingen betydning har for det jeg mangler hjælp til)!
Det er sådan at jeg i en lang periode har plukket mine øjenbryn for oven, men det skal man jo aldrig gøre. Dette er jeg så kommet til at gøre alligevel, uden rigtig at tænkte så meget.
Men det har så fået min mor og søster til at sige, at jeg bare skal lade hårene vokse ud igen, så jeg fremadrettet kun plukker mine øjembryn forneden. så min pande ikke kommer til at se større ud !
Så i de sidste uger har mine øjenbryn fået lov til at vokse mere foroven. Og det frem af, men mit store problem er at det ser forfærdeligt ud, fordi jeg først kan rette brynene til når der er nok hår og det er der ikke i nu. Så lige nu er der en del hår foroven men stadig ikke nok, og i morgen skal jeg til min bedste venindes konfirmation. Og det er bare så ufedt, at rende rundt med klamme øjenbryn ! Det har jeg jo ligsom haft fornøjelsen af de sidste to uger. Så er der nogle son har en idé til hvad jeg kan gøre, for at dække de hår som ikke skal ses før de er helt udvokset igen ? Grunden til at jeg ikke bare plukker den igen er jo at nu er de på vej til at vokse ud igen, så min pande vil se mere naturlig ud for fremtiden ! Hjælp mig bare lige med at dække det, hvad ville I prøve med? Har selv prøvet med Foundation og det virkede ikke. Hjælp gerne, og skriv så snart I kommer på et råd, som I mener måske kunne være løsningen ! Tusind tak på forhånd !
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 2 Svar: 1.133
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Redning til gæst