431 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Jannik S
Jannik S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Crowdfunding sag hjææælp!! Crowdfunding sag hjææælp!!

Hej med jer smiley

Jeg har kigget lidt på siden, og har ikke umiddelbart kunnet finde en tråd om noget angående crowdfunding? smiley

Jeg starter naturligvis denne tråd, fordi jeg har noget der ligger mig på sinde.
Jeg har en far der er syg med noget der hedder angst neuroser, hvilket gør at han ikke kan komme uden for sin egen hoveddør! I den forbindelse har jeg startet en indsamling til ham, der skal være med til at finansiere hypnose terapi til ham, der muligvis, kan være med til at gøre ham rask. Jeg beder ikke om jeres medlidenhed, eller alle jeres penge, men muligvis i kan hjælpe mig ved at dele linket på jeres offentlige medier eller lignende, så det kommer ud til så mange mennesker som muligt?! Det ville være en kæmpe hjælp! Samtidigt vil jeg gerne dedikere tråden, til andre der måtte have gang i crowdfunding af en art! smiley

Linket er som følger, og her kan i også læse om situationen endnu mere detaljeret!
https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/hjaelp_min_angstramte_far_35528/

Jeg takker på forhånd tusind gange for jeres eventuelle hjælp, og om ikke andet forståelse!

-Jskovc

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crowdfunding sag hjææælp!!
  • #1   20. maj 2014 er 15,000kr nok?

• Jannik S
    Jannik S Tilmeldt:
    maj 2014

#2   20. maj 2014 Altså som beskrevet i den alenlange tekst, er det nok til de første 10 gange, hvilket jeg håber på er nok.. Det handler for mig også om ikke at være for grådig, da det jo er andres nåde jeg spørger efter smiley

• #3   20. maj 2014 Okay held og lykke med det.

Men hvis jeg må spørge hvorfor så ikke bare låne dem i banken/kvick lån osv. Eller selv lige spare op?

• Jannik S
    Jannik S Tilmeldt:
    maj 2014

#4   20. maj 2014 15000 er mange penge for en ny udlært, på vej mod Københevn, med gæld fra studietiden, og for hans eget vedkommende, er det simpelthen ikke muligt at låne flere penge nogle steder, da han er i gæld til op over begge ører smiley

• #5   20. maj 2014 Prøv og skriv til ekstra bladet/andre medier? Så kunne de evt. lave et interview med din far. Han må vel også være interesseret i at hjælpe andre der er i hans situation ved at få noget opmærksomhed på området.

• #6   22. maj 2014 tør din far snakke med en hypnotisør?

• Jannik S
    Jannik S Tilmeldt:
    maj 2014

#7   22. maj 2014 Ja jeg kan bekræfte at det er en løsning han selv har talt meget varmt om. Desuden klart at je godt kan fornemme den snært ironiske undertoner i dit spørgsmål smiley

Kommentér på:
Crowdfunding sag hjææælp!!

Annonce