{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Kathrine
Kathrine
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 5

Betaler jeg told ved køb hver for sig? {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Jeg har købt en masse ting og ebay, men jeg har betalt for hver ting for sig selv - ikke samlet - og alle under 80 kr.

Nogle af tingene er fra samme forhandler. Kan jeg risikerer, at det på en eller anden måde og betale told for det hele, hvis det ankommer samme dag? Selvom det er er hver for sig.

Ja weird question, men had sgu ikke forstand på det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betaler jeg told ved køb hver for sig?
  • #2   28. jun 2014 Ja, hvis tingene er pakket i samme pakke, får du lov at betale.

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #3   28. jun 2014 Kommer det i 1 pakke, så er det den samlede pris som du kommer til at hæfte for.
    Også selvom hver enkelt vare er købt og betalt hver for sig - been there, done that.

Posten er desværre ligeglad med det.

• Kathrine
    Kathrine Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 5
    #4   28. jun 2014 Tak! Og ja spørgsmålet havde nok været mere relevant forinden, men gik nu alligevel i panik efterfølgende hehe..

Men er det ikke kun hvis jeg køber fra samme køber, at jeg risikerer det bliver pakket sammen?

• #5   28. jun 2014 Når du køber fra samme forhandler, også selv om,det er forskellige ordre, så husk at sig det skal sendes værd for sig, ellers kan de godt finde på at sende det hele i en pakke da det jo skal samme sted smiley

Er tt det samme i alle ordrene fra forhandleren er det sendt samlet.

• #8   29. jun 2014 Det kommer jo meget på hvor du handler henne. Så længe du handler inden for EU så kommer der jo hverken moms eller told på når det ankommer til Danmark.

Men handler du uden for EU så er det problemerne de kan begynde, for så risikerer du at den bliver taget i tolden, og så ryger der fortoldningsgebyr, og moms og evt. afgift oveni hvis prisen er høj nok.

Kommentér på:
Betaler jeg told ved køb hver for sig?

Annonce