Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er du så færdig
  • #1   30. jun 2014 Ja det er pæn dødt efterhånden smiley

• #2   30. jun 2014 Der sker ikke så much these days.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #4   30. jun 2014 Det har you da helt correct in Hansi

Mit gæt er at folk ikke er så mentalt handikappede længere. Eller også er det blevet så galt at de ikke engang kan finde vej herind.

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #7   30. jun 2014 Hvad blev der egenligt af ham der skulle flytte til Thailand? Han var satme en sjov fætter, hvor har man dog diskuteret med ham utallige af gange smiley

Hvad har folk af andre alternativer i stedet for Baboom?

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#9   30. jun 2014 Jeg fik lige tilsendt denne besked fra Hr. Admin
    Hej Stop! J,

Du bedes undlade at tale ned om admins i dine forum svar.

Med venlig hilsen
    BaBoom.dk | Moderator
    (Taget i betragtning af hvordan du selv vælger at udtrykke dig på bilgalleri Hr. Admin, så er det utroligt dobbeltmoralsk at sende sådan en besked)

Så de følger altså med, de nægter bare pr. automatik at høre på hvad brugerne mener.

• #10   30. jun 2014 han bor ikke i Thailand men bor i fr.sværk smiley

• #11   30. jun 2014 Haha fascister, admins herinde er da til grin hvis de ikke kan tåle kritik. Så kan de sgu bare gøre jobbet ordentligt, så er der ingen der "taler ned om dem"

• #12   30. jun 2014 sådan er det da på alle galleri'erne de er og bliver magtliderlige.... ihvertfald 99%
    af dem

• #14   30. jun 2014 Mennesker bliver voksne.

Jeg skulle også konstant herind og kigge for nogen år siden.
    Og F5 knappen blev også flitigt brugt.

Nu kigger jeg kun herinde en gang om dagen. Og F5 knappen har fået pause :).

• #16   30. jun 2014 Alle de gode gamle brugere er uddøde.. det er lidt skod smiley
    men man må vel indse at bb er ved at dø en smule smiley

• #18   30. jun 2014 Ja der er blevet sygt dødt herinde, det seneste stykke tid smiley

• #19   1. jul 2014 <---- old school.

Det er en blanding af dårlig moderering, manglende sikkerhedstiltag og en spøjs brugerskare (også de gamle) der har kørt forummet i sænk. Alt er/var til debat - selv irettesættelser.

• #20   1. jul 2014 Det er ikke alt der er til debat herinde.

• #21   1. jul 2014 Færdig? Jeg er først lige begyndt

• #22   1. jul 2014 Thez.
    hvad kan du bruge , han er på sg men ikke med det navn du skriver

• Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 66
    #23   2. jul 2014 Altså jeg syntes det er meget forskelligt fra galleri til galleri hvor meget admins går op i at håndhæve de retningslinjer der er. Det har da intet med magtliderlighed at Gøre. smiley

Jeg har været på bb i langtid (men en anden profil Jeg ikke kan huske kode til)
    Og generelt er mange af gallerierne blevet meget mere stille smiley

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #24   2. jul 2014 So let us have some fun.. smiley
    Rigtig nok at der er blevet lidt dødt med tiden, men det må vi da bare lave om.. smiley

Ikke for at jeg vil diskutere det,(og det skal vi heller ikke) men reglerne siger at vi/i ikke må diskutere vores arbejde her inde.. Hvis i har et problem med en af os, så tag kontakt til en af de andre, så kigger vi gerne på det. Der skal være plads til sjov, så længe reglerne bliver overholdt.. smiley

Hvis i har gode råd eller ideer så send dem hellere end gerne til bazoom, vi hjælpeadmins kan desværre ikke gøre så meget ved det udover at sende det videre.. smiley Men er enig, sikkerhed frem for nyt design.. smiley

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#25   2. jul 2014 Fjordside: Jeg har haft kontakt til både andre hjælpe-admins samt Rikke fra Bazoom som skulle være en ledende rolle, men det/de svar jeg fik tilbage var til at lukke op og skide i (Passer jo fint med det førnævte) så opgav hurtigt. Ved også at en anden bruger herinde fra har haft nogle problemer med nogle admins. Han skrev ligeledes til det ypperste af det ypperste indenfor Bazooms ledelse, og fik den samme uprofessionelle behandling (lige til at lukke op og skide i).

Og vi er da en "masse" brugere herinde som har gode råd og ideer, men hvad hjælper det når dem der skal tage sig af dem og behandle dem, er lige til at lukke op og skide i? Bazoom går kun én vej - og det er nedad. Bazoom er som et bundhold i Superligaen, de kæmper og kæmper men de opnår aldrig en skid. Ville nok sammenligne det med noget der er til at lukke op og skide i.

Men hvis jeg lige skal give et sidste råd som du kan videregive til de højere magter, så er det: LYT TIL JERES BRUGERE!

Bring that freeze gun 420 blaze it

• #26   3. jul 2014 Godmorgen

• #28   3. jul 2014 Jeg var lidt i tvivl, så tak fordi du pointerede det smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#29   3. jul 2014 e9, tak Thez.

• * Fjordside *

#32   3. jul 2014 Jeg vil hellere end gerne give jeres gode råd videre, men har nok mere brug for at vide hvad det er?

ved godt at i skriver lytte mere til brugerne, men hvad er det i gerne vil have?

Mange har klaget over at der bliver snydt for meget, men er det ikke næsten det samme som eks. dba, facebook mm.? der kan man jo heller ikke vide om sælgeren rent faktisk sender varen?
    Har selv været udsat for det, og det er hammer træls. men føler vi os mere sikre hvis man er cpr. valideret? (eller hvad det hedder)

Nogle klager også over det nye design, men tror bare at de følger tiden anno 2014, det er jo også lavet om på alle de andre sider, nogle ting burde måske have mere blikfang end andet og tror bare at man skal vende sig lidt til det, er jeg begyndt med tiden.. smiley

Andet? smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#33   3. jul 2014 Tror bare i skal tilføje noget der tester for mangel på sund fornuft. Hvis ikke det kan findes, så kan de desværre ikke få lov til at oprette en bruger.

• #34   3. jul 2014 Wow, det var virkelig en flot måde at snakke totalt udenom emnet, Fjordside. Det var næsten kunstnerisk. Du kunne blive en god politiker.

• * Fjordside *

#36   3. jul 2014 lolwut - snakke uden om hvad?
    Jeg kan da godt skrive godmorgen tilbage til dig, andet har du jo ikke rigtig bidraget med..

• #37   3. jul 2014 Lad nu være med at nedlade din person og min intelligens. Du ved præcist hvad jeg mener, og dit sidste svar snakker meget for sig selv i sagen om folks utilfredshed med hjælpeadmins herinde.

• * Fjordside *

#38   3. jul 2014 Nej det gør jeg ikke, så derfor spørger jeg..

Jamen du havde jo ikke bidraget med noget, så hvorfor begynde at hakke på mig, når jeg bare er venlig og sige at jeg vil give jeres råd videre? smiley
    Du havde jo ikke kommet med noget konkret, bare skrevet godmorgen..

Vi prøver gang på gang at hjælpe, men vi får bare en sviner lige i hovedet, for ingenting, så er det da klart at nogle af os i sidste ender opgiver lidt..

• #39   3. jul 2014 Du bliver ved med at hænge dig i et ord, i stedet for at se hele billedet. Men du må gerne uddybe hvor jeg sviner dig til.

profilbillede
  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#41   3. jul 2014 Let the game begin!

• #43   3. jul 2014 og jeg rød/hvid tøj smiley

• #44   3. jul 2014 Hvis i opgiver på grund af folk ikke gør som i vil have, bør I fratræde jeres plads som admin, og lade nye kræfter til i stedet for at være stramme i fjæset og straffe folk med frysninger fordi de ikke gør eller siger som i vil have det.

• #45   3. jul 2014 Jeg ku godt

• #46   3. jul 2014 Så deeeeeet

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#47   3. jul 2014 Nu går D vildt for sig.

• #48   3. jul 2014 Nu må i simpelthen Stop! J... Jeg kan ikke mere.

profilbillede
  • #50   3. jul 2014 i sjaaawe!

profilbillede
  • #53   4. jul 2014 Godmorgen.

profilbillede
  • #56   4. jul 2014 ?

profilbillede
  • #58   4. jul 2014 lol

profilbillede
  • #59   4. jul 2014 .

profilbillede
  • #63   4. jul 2014 Der må jeg være ærlig og indrømme, at jeg ikke har maven til gore. Jeg har set en masse gifs og videoer, og de printer sig ind på øjenæblerne og sidder der alt for længe.

Men hellere det end My Little Pony.

• #65   4. jul 2014 Forskellen for mig er mellem virkelighed og fantasi. Jeg har intet problem med splatterfilm, der kan det være så blodigt som det kan være. Men når det er virkelighed, er det noget andet.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#67   4. jul 2014 Sidder også fra tid til anden og lurer gore videoer på Liveleak.. Men jeg tror bare det virker så urealistisk når man ser en gut der får blæst hjernen ud, at jeg ikke rigtigt kan tage det alt for seriøst. smiley
    Tilgengæld gider jeg ikke gyserfilm osv smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#69   4. jul 2014 Nej ved godt det ikke er fake. Men jeg har aldrig set en få hovedet skudt af i virkeligheden. Så når man sidder og ser det på computerskærmen, så virker det så fjernt at det ikke generer mig det mindste smiley

..Lige på nær de gamle pain olympics videoer. Det er sgu for meget af det gode smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#71   4. jul 2014 GG.. Det er godt nok rigtig mange år siden jeg har set dem, men jeg troede egentlig de var ægte smiley

• * Fjordside *

#72   4. jul 2014 Vi giver ikke frysninger medmindre der er en grund til det og du skal have fået 3 advarsler før vi gør det.. Og hvis man ikke overtræder reglerne får man ingen advarsler.
    Hvis man føler sig uretfærdig behandlet, må i tage kontakt til en af os og sende jeres beskeder og så kigger vi det gerne igennem.

Kan ikke se at jeg snakker udenom?
    Og jo jeg skal nok give beskeden videre.
    Folk bliver også smidt ud hvis de snyder, men det kan tit ikke bevises. Men hvis man er blevet snydt er det en go idé at give brugeren en udstemme og hvis man får nok af dem, som er af go grund, så ryger man også ud.

• * Fjordside *

#74   4. jul 2014 Ja det vil jeg give dig ret i, man skal afgive sit telefon nummer, men ja den kan jo bare være et taletidskort, så hjælper det lige fedt..
    Nogle gange skal folk dog også tænke lidt selv, jeg ville aldrig købe noget uden en kvittering. smiley Men der er jo naive folk..

Men dette kunne være en go ting at gå videre med, en form for cpr eller sådan noget.
    kan se på dba at de bruger nem id..

• #75   4. jul 2014 "Så hjælper det lige fedt" ...
    Ordsprog level: Hard.

profilbillede
  • #76   4. jul 2014 Man skal ikke kaste op, når man selv bor i et førerhus.

• #77   4. jul 2014 Jeg tror jeg har nævnt cpr registrering i hvert fald fem gange, i de tråde ultrasuperduperhypermegaüberadmin laver.

• #79   4. jul 2014 Jeg ved ikke hvad det koster, med det kan kun være en god investering for at få Bazooms blakkede ry lidt op igen. Og med alle de reklamer må de tjene styrtende.

• #81   5. jul 2014 For at det ikke skal være helt diktatorisk, kunne det eventuelt være en ide at lade folk oprette en bruger sådan som det er nu, men hvis de ønsker at gøre brug af markedet, både til køb og salg, skal dette "låses op" med NemID. På den måde har Bazoom også bedre mulighed for at hjælpe i tilfælde af snyd, og de er vel interesserede i at hjælpe sine brugere?

Det kunne også ændre attituden i brugerbetingelserne hvor Bazoom fralægger sig alt ansvar fra den service de selv har lavet.

• #84   5. jul 2014 Thez
    - Hvad ville det hjælpe af have dem til at observere annoncerne? Desuden så ville det være alt for tidskrævende at skulle overvåge så mange annoncer på alle gallerierne.

Jeg syntes løsningen som lolwut skrev virker logisk, simpel og sikker.

• #86   5. jul 2014 Hvad skulle det hjælpe at holde øje med dem, efter at have konstateret at annoncen er mistænkelig? Skal de så afbryde handlen? Den formelle del af handlen foregår jo alligevel over privatbesked?

Desuden så tvivler jeg stærkt på at det er klogt at give de hjælpeadmins vi har nu endnu mere magt...

• #87   5. jul 2014 Hmm, Anders C, har du nu været på spil?

Dit indlæg om at opføre sig dumt på BG er slettet og Stop J!'s om hvordan du opfører dig er slettet og nu er han frosset, alt sammen efter du har sendt admin en mail med link til den her tråd.

Yikes Scooby, we have a mystery here!

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#89   6. jul 2014 Stop dog med at slette mine kommentar, det var da en yderst besynderlig ting at gøre. Det er netop sådan noget magtmisbrug der er til at lukke op og skide i. En ting er at du ikke kan lide min kommentar, en anden ting er at slette den - fordi både du og jeg ved at det er sandt. Alt det klovneri du har gang i, sikke dog sikke dog.

Jeg har afsendt en klage over dig som hjælpe-admin Anders, det var dog det stiveste jeg længe har set. Pinligt at du er nød til at slette min kommentar fordi den omhandler dig, pinligt! Og endnu mere fordi du efterfølgende ikke kan svare på det, pinligt - simpelthen pinligt.

• #91   6. jul 2014 A,C godt at slette sig selv hvad man skriver

Thez . . ?

• Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 66
    #92   6. jul 2014 Rolig rolig. Big a kan se alle beskeder i tråden. Også de slettede- selvom de er slettet af en admin smiley

• #93   6. jul 2014 det er rigtigt Louise .

• #95   9. jul 2014 Fordi du er vendt tilbage.

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#96   9. jul 2014 Big ass

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#97   9. jul 2014 Til at lukke op og skide ud af.

• #98   9. jul 2014 hahahaha

riot

Kommentér på:
er du så færdig

Annonce