{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Weightgainer booiiiz {{forumTopicSubject}}

Hey guys. Man har vel efterhånden spottet et par stykker herinde som har styr på kosten (går jeg da udfra medmindre I alle bare roider den ftw:i)

Men men, jeg har nu aldrig bulket, don't ask me why men ville vel ikke af med min lave fedtprocent. MEN nu er det slut med at leanbulke eller hvad feta jeg har lavet, så jeg får snart lavet en bulk-kostplan hvor i der indgår en weightgainer og regner med at købe fra Myprotein, da jeg kender mange som er tilfredse med produktet og de har jo en dejlig lav pris imo.

Er der nogen af jer pumpers der har efaringer med denne weightgainer eller andre pulverforme, evt. hvilken smag I har syntes der har været bedst? smiley

Tak på forhånd. God træning smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weightgainer booiiiz
  • #2   30. jul 2014 Er ikke 'absolut ligeglad' med hvordan min form fremstår under bulk, men siden jeg ikke rigtig har bulket før, så kan det være lidt svært at sætte sig ind i dude? smiley

Tænkte bare at nu hvis gaineren er regnet med ind i kostplanen så den passer til makrotal osv.. godt være det er mig der er retard men det ville jeg mene ville være okay?

• #4   30. jul 2014 Hmm.. så du vil heller ikke anbefale almindeligt protein pulver til fx. efter træning?

Din idé lyder meget god, da jeg fucking hader at æde havregryn. Kan simpelthen nærmest ikke få det ned.

Men ville det fx. være en mulighed, nu hvor jeg skal til at gå I skole igen, at så flække sådan en basarm på 200g havregryn til morgen, og så have lidt kylling etc med?

• #6   31. jul 2014 Ah okay. Tak for hjælpen mate smiley

• #9   31. jul 2014 Kunne godt fristes til at fyre noget WG.. bare som en start. Da jeg ikke har den vildeste appetit lige pt. + alle mine venner som er blevet jævnt større, startede alle ud med sådan en. Og hvis jeg nu kan holde resten af kosten rimelig lean, så tror jeg ikke rigtig jeg ville tage så meget fedt% på men I don't know rly.

Har overvejet denne - (link fjernet)

Kig gerne på den eller kom med et foreslag til en anden smiley

• #11   31. jul 2014 Den ser beast nok ud! Tho, kan godt lide at læse reviews og den har ikke så mange.. Men nutrion facts ser jo sweet nok ud.. Plus jeg får rimelig meget mere for pengene.

• #13   31. jul 2014 I know smiley

Men ikke rigtig nogle nej.

• #14   31. jul 2014 Bortset fra det, hvad andre tilskud synes du så er værd at bruge penge på?

Spiser selv fiskeolie men creatin osv, er det worth it eller? smiley

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #16   1. aug 2014 Thez
    Hvorfor havregryn efter træning? Jasminris har en langt højere GI værdi end havregryn, har det ikke en del at sige at få hurtige kulhydrater efter træning istedet for langsomme/middel?

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #18   1. aug 2014 Arh sorry, læste det i havde skrevet igennem hurtigt, så jeg forstod det forkert smiley

Kommentér på:
Weightgainer booiiiz

Annonce