Weightgainer booiiiz {{forumTopicSubject}}
Hey guys. Man har vel efterhånden spottet et par stykker herinde som har styr på kosten (går jeg da udfra medmindre I alle bare roider den ftw:i)
Men men, jeg har nu aldrig bulket, don't ask me why men ville vel ikke af med min lave fedtprocent. MEN nu er det slut med at leanbulke eller hvad feta jeg har lavet, så jeg får snart lavet en bulk-kostplan hvor i der indgår en weightgainer og regner med at købe fra Myprotein, da jeg kender mange som er tilfredse med produktet og de har jo en dejlig lav pris imo.
Er der nogen af jer pumpers der har efaringer med denne weightgainer eller andre pulverforme, evt. hvilken smag I har syntes der har været bedst?
Tak på forhånd. God træning
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 576
Tænkte bare at nu hvis gaineren er regnet med ind i kostplanen så den passer til makrotal osv.. godt være det er mig der er retard men det ville jeg mene ville være okay?
jun 2010
Din idé lyder meget god, da jeg fucking hader at æde havregryn. Kan simpelthen nærmest ikke få det ned.
Men ville det fx. være en mulighed, nu hvor jeg skal til at gå I skole igen, at så flække sådan en basarm på 200g havregryn til morgen, og så have lidt kylling etc med?
jun 2010
jun 2010
Har overvejet denne - (link fjernet)
Kig gerne på den eller kom med et foreslag til en anden
jun 2010
jun 2010
Men ikke rigtig nogle nej.
jun 2010
Spiser selv fiskeolie men creatin osv, er det worth it eller?
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
Hvorfor havregryn efter træning? Jasminris har en langt højere GI værdi end havregryn, har det ikke en del at sige at få hurtige kulhydrater efter træning istedet for langsomme/middel?
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
Weightgainer booiiiz