458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Varmeregenskab fraflyttet - Spørgsmål Varmeregenskab fraflyttet - Spørgsmål

Inden jeg kontakter mit boligselskab imorgen, ville jeg lige høre om nogle herinde kan svare på mit spørgsmål.

- Jeg flyttede sidste år d. 1/9 2013 fra min gamle lejlighed, og flyttede samme dag ind i min nye lejlighed.
Jeg har så lige fået brev om varmeregenskabet fra min gamle lejlighed hvor jeg skal have penge tilbage fra varme fra perioden 1/4 til 15/9 2013 som er datoen for min fraflytning.

- Nu er mit spørgsmål så, hvad så med min nye lejlighed? Pr. 1/9 2014 har jeg boet i den nye lejlighed i et år. Får jeg intet varmeregenskab for den nye lejlighed med eventuel tilbage betaling eller mer betaling for denne. Eller er det den gamle lejer som får dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varmeregenskab fraflyttet - Spørgsmål
  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #1   20. aug 2014 Den gamle lejer har ingenting at gøre med det du har brugt, så du får nok en oversigt snart, medmindre varme er inkluderet i lejen.

• #2   20. aug 2014 Hmm, så kan det være det kommer i løbet af nogle dage.
    - Begge lejligheder er fra samme boligselskab. Fik et brev for knap 2 måneder siden, at eventuelle beløb ville blive fratrukket eller medregnet i september måneds husleje.Men at man ville få et brev med en oversigt, har så bare kun modtaget fra den gamle lejlighed. Jeg har acontobeløb som er medregnet i huslejen, men hvis man har brugt mindre får man jo det resterende beløb tilbagebetalt.

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #3   20. aug 2014 Hvad sagde de ?
    Det lyder mærkeligt at du får oversigt, med så kort varsel..

Kommentér på:
Varmeregenskab fraflyttet - Spørgsmål

Annonce