Varmeregenskab fraflyttet - Spørgsmål Varmeregenskab fraflyttet - Spørgsmål
Inden jeg kontakter mit boligselskab imorgen, ville jeg lige høre om nogle herinde kan svare på mit spørgsmål.
- Jeg flyttede sidste år d. 1/9 2013 fra min gamle lejlighed, og flyttede samme dag ind i min nye lejlighed.
Jeg har så lige fået brev om varmeregenskabet fra min gamle lejlighed hvor jeg skal have penge tilbage fra varme fra perioden 1/4 til 15/9 2013 som er datoen for min fraflytning.
- Nu er mit spørgsmål så, hvad så med min nye lejlighed? Pr. 1/9 2014 har jeg boet i den nye lejlighed i et år. Får jeg intet varmeregenskab for den nye lejlighed med eventuel tilbage betaling eller mer betaling for denne. Eller er det den gamle lejer som får dette?
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 5
- Begge lejligheder er fra samme boligselskab. Fik et brev for knap 2 måneder siden, at eventuelle beløb ville blive fratrukket eller medregnet i september måneds husleje.Men at man ville få et brev med en oversigt, har så bare kun modtaget fra den gamle lejlighed. Jeg har acontobeløb som er medregnet i huslejen, men hvis man har brugt mindre får man jo det resterende beløb tilbagebetalt.
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
Det lyder mærkeligt at du får oversigt, med så kort varsel..
Varmeregenskab fraflyttet - Spørgsmål