1.098 visninger
|
Oprettet:
fra iPhone til Samsung Galaxy? {{forumTopicSubject}}
jeg har en iPhone 5 men overvejer at prøve en Samsung Galaxy S5 eller HTC One M8
nogle der har prøvet at skifte fra iPhone til en af ovenstående eller andet andriod og fortrudt?
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
Men købte så en Galaxy Note 3 her i December, og den har jeg været meget tilfreds med.
Men du kan få de fordele og ulemper jeg synes galaxy har:
Nogle programmer aflader batteriet på ingen tid, hvis du for eksempel har hentet en App, så kan der ligge en fil i Appen der bruger alt strøm. Den kan gå fra 100 - 30% batteri på et par timer, lidt belastende man skal til at google hvilken App det kan være osv osv. For et par uger siden fandt jeg ud af at mit hukommelses kort brugte 60-70% af batteriet selvom telefonen bare lå på et bord. Det er et stort minus, men det går vel over med nye Android opdateringer. - Umiddelbart det eneste store minus, men der er selvfølgelig også nogle småting som at jeg ikke kan lave videoopkald. - Og så reklamer i nogle apps, men det har ikke så meget med selve telefonen at gøre jo.
Og så er de fleste android telefoner jo lidt større end iphone, så de fylder mere, men det er selvfølgelig også et plus at du får en større skærm.
De kunne godt have lavet en bedre højttaler, den kan bruges, men slet ikke god.
Fordele:
Altid hurtig, har aldrig oplevet den har lagget, hverken på internettet eller i Apps.
Overskuelig at finde rundt i.
Mange gratis, gode Apps.
Udtageligt batteri (så man kan skifte det, eller have et ekstra med sig, uden at skille telefonen ad).
Bedre skærm kvalitet end iPhone 4s
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
aug 2013
Følger: 1 Svar: 66
Jeg skal ALDRIG tilbage til iphone..
Jeg er så glad for jeg skiftede
feb 2014
Følger: 1 Svar: 189
Jeg har lige for 2 uger siden (prøvet) at skifte fra en iPhone 4 til en Samsung Galaxy S5. Det er 4 år siden jeg sidst købte ny mobil så min iPhone stod til en tiltrængt skiftning. Allerede samme dag jeg modtog min S5 pakkede jeg den ned igen og returnerede den dagen efter. Forskellen er alt for stor for mit vedkommende, og du får på ingen måde samme kvalitetsfornemmelse som du gør ved Apple. Så jeg venter på iPhone 6 i septemper.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Bare det at der er mini SD kort i er helt suverænt.
Det eneste jeg savner er nogle kameraprogrammer som var gode til iPhone, men ellers er der ikke noget jeg savner.
aug 2013
Min mand har stadig Samsung s4. Vi har de samme ting kørende og min holder fra morgen til aften. Hans skal lades undervejs
aug 2013
(De sagde at der var kommet nye telefoner på marked, nu da programmet blev vist) men at Samsung s4 var langt bedre og meget mere holdbar end iphone
De havde også HTC og sådan nogle med i testene
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
Fysisk HTC'eren federe end de nye iPhone modeller, og hvad angår software så er det meget det samme. Der er fordele og ulemper ved begge dele..
fra iPhone til Samsung Galaxy?