{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

dg-dse
dg-dse
Tilmeldt:
1. jun 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 21

fra iPhone til Samsung Galaxy? {{forumTopicSubject}}

jeg har en iPhone 5 men overvejer at prøve en Samsung Galaxy S5 eller HTC One M8

nogle der har prøvet at skifte fra iPhone til en af ovenstående eller andet andriod og fortrudt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fra iPhone til Samsung Galaxy?
  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #1   21. aug 2014 Jeg lånte i 2011 en jailbreaket iPhone 4s, det er jo en fin telefon, og Apples nyere modeller er sikkert opgraderet en hel del siden.
    Men købte så en Galaxy Note 3 her i December, og den har jeg været meget tilfreds med.

    Men du kan få de fordele og ulemper jeg synes galaxy har:

    Nogle programmer aflader batteriet på ingen tid, hvis du for eksempel har hentet en App, så kan der ligge en fil i Appen der bruger alt strøm. Den kan gå fra 100 - 30% batteri på et par timer, lidt belastende man skal til at google hvilken App det kan være osv osv. For et par uger siden fandt jeg ud af at mit hukommelses kort brugte 60-70% af batteriet selvom telefonen bare lå på et bord. Det er et stort minus, men det går vel over med nye Android opdateringer. - Umiddelbart det eneste store minus, men der er selvfølgelig også nogle småting som at jeg ikke kan lave videoopkald. - Og så reklamer i nogle apps, men det har ikke så meget med selve telefonen at gøre jo.

    Og så er de fleste android telefoner jo lidt større end iphone, så de fylder mere, men det er selvfølgelig også et plus at du får en større skærm.

    De kunne godt have lavet en bedre højttaler, den kan bruges, men slet ikke god.

    Fordele:
    Altid hurtig, har aldrig oplevet den har lagget, hverken på internettet eller i Apps.
    Overskuelig at finde rundt i.
    Mange gratis, gode Apps.
    Udtageligt batteri (så man kan skifte det, eller have et ekstra med sig, uden at skille telefonen ad).
    Bedre skærm kvalitet end iPhone 4s


  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #2   21. aug 2014 Overstående er til Galaxy Note 3. Der er nok nogle forskelle på den og Galaxy S5. Men ellers hvis du er i tvivl, så køb en billig Galaxy S3, brug den en måned, sælg den og beslut dig derfra. Så ved du jo i hvert fald hvordan styresystemet er på en Android.

  • Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 66
    #3   21. aug 2014 Jeg er gået fra iphone 5 til Samsung galaxy s4 og nu til Galaxy s5.
    Jeg skal ALDRIG tilbage til iphone..
    Jeg er så glad for jeg skiftede


  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 189
    #4   21. aug 2014 Har kun et råd: Lad være.
    Jeg har lige for 2 uger siden (prøvet) at skifte fra en iPhone 4 til en Samsung Galaxy S5. Det er 4 år siden jeg sidst købte ny mobil så min iPhone stod til en tiltrængt skiftning. Allerede samme dag jeg modtog min S5 pakkede jeg den ned igen og returnerede den dagen efter. Forskellen er alt for stor for mit vedkommende, og du får på ingen måde samme kvalitetsfornemmelse som du gør ved Apple. Så jeg venter på iPhone 6 i septemper.


  • #5   21. aug 2014 Jeg gik fra iPhone 4 til Galaxy S4, og det har jeg dælme ikke fortrudt. Skærmen er så stor og lækker, at når jeg bruger en iPhone nu minder det bare om en babytelefon. Og så har Android så meget mere at byde på, i forhold til at få det som man vil have det. Der er masser forskellige launchers der er rigtig lækre, jeg bruger selv SuperNova Prime eller hvad den hedder og så er den rootet så jeg selv har styr på hvad programmer skal have tilladelse til.

    Bare det at der er mini SD kort i er helt suverænt.

    Det eneste jeg savner er nogle kameraprogrammer som var gode til iPhone, men ellers er der ikke noget jeg savner.


  • Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 66
    #8   22. aug 2014 Batteriet på samsung galaxy s5 ER så meget bedre på end på samsung galaxy s4.
    Min mand har stadig Samsung s4. Vi har de samme ting kørende og min holder fra morgen til aften. Hans skal lades undervejs smiley


  • Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 66
    #9   22. aug 2014 Så for et par uger siden en test lavet ud af dr 1. Men professionelt og der vandt Samsung s 4 over iphone 5.
    (De sagde at der var kommet nye telefoner på marked, nu da programmet blev vist) men at Samsung s4 var langt bedre og meget mere holdbar end iphone smiley
    De havde også HTC og sådan nogle med i testene


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #10   22. aug 2014 Skiftede fra iPhone 4 til HTC One M7. Er ganske tilfreds.
    Fysisk HTC'eren federe end de nye iPhone modeller, og hvad angår software så er det meget det samme. Der er fordele og ulemper ved begge dele..


Kommentér på:
fra iPhone til Samsung Galaxy?

Annonce