3.276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

KRIS A
KRIS A
Emner: 11 Svar: 11

erfaring med mobilkøb fra BlueCity erfaring med mobilkøb fra BlueCity

Hej Babook

Jeg overvejer at købe en brugt iPhone 5s fra BlueCity i "perfekt stand".

er der nole af jer der ude der har erfaringer med at købe fra det her firma?

både gode og dårlige erfaringer modtages gerne.

mvh. Kris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med mobilkøb fra BlueCity
  • #1   16. sep 2014 https://www.trustpilot.dk/review/bluecity.dk

• KRIS A
    KRIS A Tilmeldt:
    jun 2013

#2   16. sep 2014 der står dersvære kun fra folk der har prøvet at sælge ting til dem og ikke købe fra dem.

• #3   16. sep 2014 men de erfaringer siger vel også lidt om man skal lade dem være ? smiley

• KRIS A
    KRIS A Tilmeldt:
    jun 2013

#4   16. sep 2014 nej det tænker jeg faktisk ikke.

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #6   17. sep 2014 Altså når de nu tager røven på folk (de par stykker på Trustpilot) burde du så ikke næsten sige dig selv at der er en stor chance for at den iphone du køber ikke er lovlig købt af Bluecity og derfor kan være meldt stjålet?

Og straffen for hæleri er lige så stor som tyveri, så ville holde nallerne langt væk fra dem, hvis jeg var dig.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #7   17. sep 2014 Så det jo ret logisk at du tænker forkert og det kan vi ikke hjælpe med her.

Hvis du sælger mig noget og jeg snyder dig, ville du så gerne købe noget af mig?

• KRIS A
    KRIS A Tilmeldt:
    jun 2013

#8   17. sep 2014 Jeg tænker at de problemstillinger der er pressenteret på trustpilot ikke har noget med køberne at gøre, da det er sælgere til Bluecity, som har haft dårlige erfaringer.
    Plus der ikke er noget klager fra købere.
    Klagerne er jo også kun set fra sælgers side og ikke bluecity’s side. Så vi ved reelt set ikke helt hvorfor, eller hvad der præcist er sket.
    Jeg synes generelt ikke trustpilot er så troværdig med den her ensidige form for klage og kommunikation.

Når ”jeg” køber noget fra Bluecity bliver der jo skrevet under på at produktet er i perfekt stand og lovligt. Så det kan jo ikke gå ud over køber i denne situation.
    De yder også 2 års reklamationsret fra datoen produktet er solgt.

Noget helt andet er at jeg ikke rigtig synes priserne er billige nok, når jeg tænker over det. Så vil jeg hellere give de 400-500,- over og få en helt ny.

Så jeg lukker tråden her. smiley

Ha en god aften der ude!

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #9   17. sep 2014 Jeg åbner den så igen.

Sagen fra Bluecitys side er ligegyldig, da det er kundeoplevelser, der tiltrækker flere kunder.

Det kan godt være at Bluecity har ret, men hvis alle kundeoplevelser er dårlige, er det det der tæller i forretnings verdenen. Derfor skal man være serviceminded og som du tydeligt kan se, er kunde oplevelserne dårlige, altså deres service er åbenbart lort.

Så køb du bare. Selvfølgelig kan du være heldig, der intet er galt eller at du faktisk får fat i den rette medarbejder når du har et problem, men du kan også være den næste til at give dem 2 stjerne på Trustpilot.

Kommentér på:
erfaring med mobilkøb fra BlueCity

Annonce