3.276 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
erfaring med mobilkøb fra BlueCity erfaring med mobilkøb fra BlueCity
Hej Babook
Jeg overvejer at købe en brugt iPhone 5s fra BlueCity i "perfekt stand".
er der nole af jer der ude der har erfaringer med at købe fra det her firma?
både gode og dårlige erfaringer modtages gerne.
mvh. Kris
0 synes godt om
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.099
jun 2013
Emner: 11 Svar: 11
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.262
jun 2013
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
Og straffen for hæleri er lige så stor som tyveri, så ville holde nallerne langt væk fra dem, hvis jeg var dig.
sep 2014
Emner: 6 Svar: 251
Hvis du sælger mig noget og jeg snyder dig, ville du så gerne købe noget af mig?
jun 2013
Plus der ikke er noget klager fra købere.
Klagerne er jo også kun set fra sælgers side og ikke bluecity’s side. Så vi ved reelt set ikke helt hvorfor, eller hvad der præcist er sket.
Jeg synes generelt ikke trustpilot er så troværdig med den her ensidige form for klage og kommunikation.
Når ”jeg” køber noget fra Bluecity bliver der jo skrevet under på at produktet er i perfekt stand og lovligt. Så det kan jo ikke gå ud over køber i denne situation.
De yder også 2 års reklamationsret fra datoen produktet er solgt.
Noget helt andet er at jeg ikke rigtig synes priserne er billige nok, når jeg tænker over det. Så vil jeg hellere give de 400-500,- over og få en helt ny.
Så jeg lukker tråden her.
Ha en god aften der ude!
sep 2014
Emner: 6 Svar: 251
Sagen fra Bluecitys side er ligegyldig, da det er kundeoplevelser, der tiltrækker flere kunder.
Det kan godt være at Bluecity har ret, men hvis alle kundeoplevelser er dårlige, er det det der tæller i forretnings verdenen. Derfor skal man være serviceminded og som du tydeligt kan se, er kunde oplevelserne dårlige, altså deres service er åbenbart lort.
Så køb du bare. Selvfølgelig kan du være heldig, der intet er galt eller at du faktisk får fat i den rette medarbejder når du har et problem, men du kan også være den næste til at give dem 2 stjerne på Trustpilot.
erfaring med mobilkøb fra BlueCity