Fysiske adgangskrav til politiskole/forsvaret for mænd og kvinder. {{forumTopicSubject}}
Hvorfor er der ikke samme fysiske krav for mænd og kvinder til politiskolen eller forsvaret? Man burde sænke det, så begge parter kun klarer det og ja, så ville mænd nok have en fordel, men det er ikke pointen.
Pointen er, at en mand skal bænke 85kg, for at få 12, mens at en kvinde skal bænke 45 kg. Jeg ved udmærket godt at mænd har en fordel hvis de sænkede det, da de fleste mænd kan bænke 45 kg uden træning. Men styrketræningen går jo ikke ud på, at se hvem der kan få bedst karakter, det går ud på om man kan klare det fysiske arbejde som betjent eller sodat.
Det er jo ikke fordi at en kriminel vil være mere rolig eller bruge mindre krafter, hvis det var to kvinder der skulle anholde ham, end to mænd. Så hvis to kvinder kan klarer jobbet ved (bare et eks.) at kunne bænke 45 kg, så burde mænd også kunne.
Til alle dem der bare vil trolle. Nej, jeg whiner ikke over jeg ikke kan komme ind. Jeg har aldrig haft planer om at blive betjent eller soldat.
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 866
sep 2014
Emner: 6 Svar: 251
Men kan godt mærke at Baboom er død i forhold til 1-2 år siden. Forslag til andre danske forums til diverse diskussioner?
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 866
Nej, jeg har desværre ikke rigtig fundet nogle andre gode forums... det virker som om alt er flyttet over til facebook...
Også er der tonsvis af træningsfora der er i blomst, men det er ikke lige det jeg søger
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.083
styrketesten forstår jeg i og for sig, men hvis jeg husker rigtigt, har kvinderne også længere tid til at gennemfør løbet, hvilket jeg så ikke forstår. en kriminel løber ikke langsommere eller kortere tid, fordi det er en kvinde der jagter dem -.-
sep 2014
Du siger to idiotiske ting på knap 4 linjer, som jeg må sige er ret imponerende.
Den logik du bruger i dit første argument har jeg allerede svaret på. Tror du en kriminel tænker "Hun vejer kun 55 kg, så nu slår jeg halvt så hård".
Hvad er det for en idiotisk påstand? "Måske du skulle få dig et liv uden for baboom."
Så fordi at jeg laver et forum der tager maks 2-3 min at oprette, så har jeg intet liv, i mens at dig som opretter forum emner om mobiler, har et masser af indhold i livet?
Du har ingen ide hvad jeg "laver" i mit liv, men har bare lyst til at disse folk. Men vi har en lige trist lørdag aften ser jeg.
Men hvad havde jeg regnet med.. Du er lige så idiotisk i dine andre forum emner og forresten
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&es_th=1&ie=UTF-8#q=forl%C3%A6nge%20tid%20inden%20telefonsvarer
virker stadig til dit opslag sidste opslag.
Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
sep 2014
Problemet er bare, at de fleste mænd der ikke træner eller bare træner lidt, ville sagtens kunne klarer de 45 kg og så ville der bare rende sådan nogen 'små' drenge/mænd rundt.
Man kan jo ikke bare sige "Du er fyret, fordi at du ikke kan bænke det", men man kunne så sige, at alle dem der ville være patrulje skulle 'holde sig i form', mens dem der sidder bag skrivebordet eller er med ude på trafik razzia har 'lov til at slacke' på formen.
Men sådan er det jo også oftest. De unge er ude i patrulje, mens de ældre er bag skrivebordet eller med ude i trakfikrazzia'er.
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 272
sep 2014
Lubas got it.
sep 2014
Fysiske adgangskrav til politiskole/forsvaret for mænd og kvinder.