{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Malene N
Malene N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20

Find din tattoo inspiration her {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg efterhånden fået mig en masse tattoos, og ved også derfor, hvad man eftersøger med de første tatoveringer. Derfor vil jeg dele lidt ud af min viden indenfor emnet, hvis der var nogle herinde, som gik med tankerne om at få den første/næste tattoo.

Herunder har jeg samlet nogle af de tips, som jeg selv synes er de bedste. Har du selv et par tips til den første tattoo (eller X herefter), så smid gerne en kommentar, så vi kan få samlet alle de gode tips samme sted.

1) Hav altid placeringen i tankerne, når du vælger motivet til din tattoo.
2) Opret en mappe på din computer hvori du ligger allerede de billeder, som du falder over, når du er på udkig efter inspiration.
3) Vælg altid din tatovør ud fra tidligere arbejde. Find således den tatovør, som passer bedst til lige præcis dit stykke arbejde.
4) Spørg ind/undersøg hvem du gerne vil have i tattoo salonen, før du bestiller en tid.

Herudover, som tilføjelse til punkt 2, så synes jeg I skal likes siden Fredags INK på Facebook ((link fjernet) . Så er du sikker på, at få en masse fed inspiration til din næste tattoo.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Service stiga håndplæneklipper 1.500 kr.
  • VVS opgave 1.500 kr.
  • Fikse dørhåndtag i terrassedør 800 kr.
  • Skift af udløbs ventil i toilet 850 kr.
  • Tv ophæng 500 kr.
  • Samle Ikea sofa 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Find din tattoo inspiration her
  • #2   1. mar 2015 Tatoveringer kan være de rene mesterværker, men det afhænger vel lidt af hvor de er placeret på kroppen. Jeg ved ikke hvor stor en procentdel af befolkningen, der er tatoveret, men for begge køn gælder, at det vist er mere populært end nogensinde.

Kommentér på:
Find din tattoo inspiration her

Annonce