{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

BABOOM = MANGE useriøse købere!!! {{forumTopicSubject}}

Jesus christ mand, det vælter jo rundt med dem herinde!! Det kan da umuligt passe jeg er den eneste som er R**TRÆT af folk som byder og byder og laver aftaler med en, at de så bare mildest talt PI**ER på det hele og brænder en af igen og igen og undskylder 150 år efter!! Hvad kan det bruges til??!! Og så er der også dem som henvender sig på ting de gerne vil købe, aftalerne bliver lavet og til aller aller sidst får man af vide at tumpen altså desværre ikke lige har pengene før til den første, som altså er en million lysår ude i fremtiden!!
Eller kommer med den 10 sider lange forklaring om, at de lige skal have solgt besse's gamle rollator inden de har pengene!
Tag jer dog sammen herinde og henvend jer kun, hvis i er helt hundrede på i er interesserede og KAN og VIL købe tingene!
Før folk herinde begynder at tænke sig om, så laver vi egentlig ikke andet end at spilde hinandens tid!

FØJ DA!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BABOOM = MANGE useriøse købere!!!
  • #1   26. okt 2007 ligeså mange useriøse sælgere !

• #2   26. okt 2007 Humle - hvis ikke der blir taget hånd om tingene så ender det jo bare i endnu større kaos, se blot på nogle af landende syd på. smiley

• #3   26. okt 2007 Mark R: Er du en af dem siden du kan udtale dig om det? Er bare nysgerrig....!

Humle: Vil du købe en musefælde til den mus der?? Har vidst et par stykker... Men du skal være seriøs køber så... smiley

• #4   26. okt 2007 Mark R: Kan du ikke holde dig til emnet? Det er jo ikke kvindernes kaffeklub det her... smiley Skriv privat til HUMLE, hvis det ikke vedrøer mit oplæg... smiley

• #5   26. okt 2007 Mickey - om jeg er en af dem ? nej langt fra, men useriøse købere er dem der sir man har fået lov at købe tingen, og bagefter sir tingen er solgt. ! det ligeså irriterende som folk som ikke har penge til tiden !

• #6   26. okt 2007 Mickey - det var kun for at forsvare dette emne jeg skrev som jeg gjorde, jeg er ligeså træt af det som dig nok. smiley

• #7   26. okt 2007 useriøse sælgere *

• #8   26. okt 2007 Mark R: Det vil jeg give dig helt ret i.... Førhen kørte jeg med princippet at den første der ville ha tingen ville få lov at købe... Men efterhånden som man blir brændt af ændre man jo holdning... Så nu er det den første som står på adressen, så får...

• #9   26. okt 2007 Jaa og så er folk også fyldt med dumme kommentare.

Det er nu 3 gang jeg sætter min halskæde til salg, bliver sgu nød til at slette annoncerne fordi fokl er så useriøse.

• #10   26. okt 2007 må ærligt sige, at marjkedet på hundegalleri er mere seriøst end baboom... Der er hjælpeadmins lidt mere obs på useriøse henvendelser i annoncer...

• #11   26. okt 2007 Og folk byder uden de er interesseret.. bare for at byde over de andre.. knap så fedt...

• #12   26. okt 2007 Tror jeg gerne, men syntes også det er lidt et problem at finde nogle købere til det man sælger da der er ret mange små børn herinde der kun vil bytte med atl mulig brugt Gucci eller Evisu lort.

• Maeja R
    Maeja R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 43
    #13   26. okt 2007 Synes også der er alt for mange der brænder en handel af! De sender adressen og jeg pakker varen. Har et par varer liggende, hvor køber har lovet at overføre penge i næsten en måned nu.

I starten svarede de på privat beskeder og sms'er, men nu svarer de overhovedet ikke. Surt at skulle pakke varen ud og tage nye billeder, så den kan sættes til salg igen.

Det mindste man kan gøre er da at lige at sende en lille notits om, at de ikke er interesseret i handlen mere.

Der burde være en mulighed for at bedømme andre ligesom på TS. Så har man et lille billede af, om folk er seriøse eller ej.

Så til de useriøse - byd ikke med mindre du HAR pengene eller er seriøst interesseret i varen!

• Maeja R
    Maeja R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 43
    #14   26. okt 2007 Kan man egentlig henvende sig til admin omkring useriøse brugere?

Har lavet en byttehandel med en, hvor hun ikke har sendt sin vare nu 14 dage efter og en der ikke har betalt for en vare - og kan se hun ikke er på Baboom mere...

• #15   26. okt 2007 Enig med jer alle... Det er (som nævnt før) en STOR børnehave herinde... De burde få sig et karakter system med kommentarer, så andre kan få et indblik i hvordan man er som sælgere og købere......

• #16   26. okt 2007 Maeja... Mon ikke vedkommende bare har ændret brugernavn osv for at forsvinde i mængden?!

• #17   26. okt 2007 Ja og ik nok med det blir man svinet til, fordi folk ik mener tingege er det værd som man sætter det til

Har solgt 2 ting herinde, dog var det seriøse købere begge gange, men jeg har vist været mere heldig end man har lov til at være, se bare på vordan skriver til hianden i annoncer, forum-indlæg m.m.

jeg er begyndt ganske simpelt at sælge mine ting andre steder som f.eks. QXL eller gul&gratis.

Der er folk mere seriøse

• #18   26. okt 2007 Hallo, det er Baboom du snakker om mann .
    Her vrimler sgu da med useriøse folk som intet liv har smiley

• #20   26. okt 2007 Molle: Bare fordi folk er herinde, betyder det jo ikke de intet liv har... Se bare dig selv... 15 år gammel og hænger her på en FREDAG! Hmmm hmmm... Så siger jeg ikke mere... Man skal ikke dømme folk alt for hurtigt jo....

• #21   26. okt 2007 Allan... Her er Qxl også blevet brugt en hel del.. Synes bare det er blevet for dyrt og deres side er blevet lidt dum... Desuden sker det også derinde, at man blir brændt af...

• #22   26. okt 2007 Mickey

Hey du , jeg har en undskyldning , fik fjernet mandler i går :s

• #23   26. okt 2007 Jesper... Det er også sket her... Derfor er det slut med at sende på efterkrav, ligegyldigt hvor meget guld og hvor grønne deres skove er... smiley

• #24   26. okt 2007 Molle... Jah okay... Det var jo ikke nemt at vide på forhånd... Undskyldning herfra... smiley Må man så ikek drikke? ;P

• #25   26. okt 2007 Mickey

Tror jeg ikke ville være så smart smiley
    Ligger og kan ikke lave en skid med to åbne sår i halsen d:

• #26   26. okt 2007 Molle: Er det ikke noget med sprit desinficere? E gas.... Lyder sørgeligt...

• #27   26. okt 2007 baboom = useriøst ..

• #28   26. okt 2007 Man burde lave en liste over de useriøse..

• #29   26. okt 2007 Og måske have noget alders begrænsning på herinde?? Hvad laver alle de 14-15 årige dog herinde? Altså udover at prale med det tøj de får af mor og far og kalde hinanden for grimme møgunger..... Baaah...

Ikke møntet på dig Molle... Du virker fin nok... Mente andre... smiley

• #30   26. okt 2007 Mickey

Synes nu ikke det er mest de 14-15 årige herinde, nærmere en blanding :s
    Synes tit der er voksne mennesker som opfører sig fuldstændigt tåbeligt herinde.

• #31   26. okt 2007 Molle... Det er vidst begge dele... Bare folk dog snart kunne tage sig lidt sammen... smiley

• #32   26. okt 2007 Jah , det er hvad man får ud af at blande alle siderne sammen, haha smiley

• #33   26. okt 2007 Molle: Er det noget du bruger meget tid på....???? Hehe...

• #34   26. okt 2007 Hvad bruger jeg meget tid på , Baboom ?
    Sorry, er lidt langsom ><"

• #35   26. okt 2007 Molle... Never mind... Er selv lidt fortabt lige nu... smiley

• #36   26. okt 2007 Haha, i orden .

• #37   26. okt 2007 Ja der er fandeme MANGE Useriøse købere ja... De kommer med en pris men tør ikke og stå ved den har prøvet den MASSER af gange

• #38   26. okt 2007 Peter... En ting er det at komme med en pris, en anden ting er at love enten at komme eller overfører penge for en varer, også ikke gøre det og ikke lader hører fra sig...

• #39   26. okt 2007 Er træt af baboom's salg og køb generelt,. købere som du beskriver og sælgere som tager det samme eller mere end hvad nyprisen er :S

• #40   26. okt 2007 It's just me: Det er jo deres fejl... Man er jo helt selv om man vil købe tingene eller ej... Man kan jo bare købe helt nyt istedet for hvis prisen er den samme eller dyrere...

• #41   26. okt 2007 stadigvæk vil jeg sgu da ikke byde på en vare hvis jeg ikke havde penge til det.. de kommer ALTID en uge senere de ingen penge har alligevel...

• #42   26. okt 2007 Peter: Lige præcis ja... Møg belastende... For imellem tiden har der jo været andre som rent faktsik stod med pengene og har fået et nej...

• #43   26. okt 2007 jeg synes sku det meget sjovt,, dte hele ska da ikke være så kedeligt smiley

• #44   26. okt 2007 Sophus S
    meget muligt du synes det er meget sjovt men er meget belastende for os som sælger ting og så folk er nogle useriøse klythoveder som ikk kan finde ud af at overholde aftaler...

• #45   26. okt 2007 mickey M ja kan selvfølgelig godt forstå det.. som tilskuer er det sjovt,, men som sælger og seriøs køber kunne jeg godt forestille mig det var rigtig nedern..

specielt de kommentarer som "god krop" til de piger der forsøger at sælge tøj,,

• #46   26. okt 2007 Sophus S
    det kan jeg godt følge dig i for er tit meget til grin...

men er meget nederen når man forsøger at sælge en varer og så folk skriver alt muligt andet og slet ikk har tænkt sig at interessere sig spor for varen...

så kan de lige så godt smut en tur i børnehaven og drille de andre børn...

• #47   26. okt 2007 ja,, baboom er fandme næsten ligeså useriøs som sg smiley

• #48   27. okt 2007 Jeg er også træt af at man indgår en aftale med en om salg af en vare, og så bagefter er det som om personen forsvinder i et sort hul og aldrig svarer på ens henvendelser igen. Så kan folk da i det mindste skrive at de har ombestemt sig!

• #49   27. okt 2007 ja du har ret i at QXL er blevet for dyr. bruger os mest guloggratis samt dba, plus der her side, hvis det er billige ting jeg skal af med, som kabler, cd´er, plader osv.

og når man så skriver en pris herinde, kommer folk altid med latterlige bud.

Lad mig gi dig et eksempel:

har en scooter til salg herinde eller havde. havde sat den til 4500, så kommer der straks latterlige bud på 800-1200 kroner.

hvor meget omløb har man så i sit hoved?
    meget lidt i hvert fald. folk tror de kan få alt til foræringspris

• #50   27. okt 2007 Det er sgu irriterende når folk fornærmer de ting man har til salg. Hvis de ikke er interesserede kan de jo bare lade være med at skrive. Men alligevel kommer der dumme kommentarer fra folk der bare vil genere.

• #51   27. okt 2007 ja jeg er ved at få spat af det. plus man nærmeste blir truet med tæsk, hårdrejsende bansk, rockere m.m. hvis man ber dem fisde af og undgå at ødelægge ens annoncer.

Der burde en admin gå ind og sige, "stop lige det her" eller fryse vedkommende eller smide vedkommende af siden uden at tøve.

har selv været admin på SQ, og ved hvordan det er. jeg sagde dog selv op, da jeg ik gad spilde min tid som børnehavepædago.

Plus at man fik hovedet rykket af, hvis man tog en selvstændig mening og udførte en handling efter egne overcvejelser. Det gad jeg ikke stå model til..

men ja der burde være admions på herinde til at tage sig af useriøse fjolser som ødelægger det for os andtre som gerne vil have en god side.

men man kan jo brokke sig til døde, der sker intet, og sådan vil det sikkert forblive.

men sådan er den unge opdregelse i dag, de får lov at gøre som de vil og tale som det passer dem.

det er sørgeligt men sandt.

• #52   27. okt 2007 Jeg er enig.

• #53   27. okt 2007 rart med enighed for en gangs skyld.

min lillebor høre os til den generation som er på tale her, og jeg har opgivet ham på den facon.

Men så længe vi ik diskutere den slags sammen kan vi sagten tale sammen ahaha

• #54   27. okt 2007 Jeg synes nu også at det er så røv irriterende, at når nogen har noget til salg og folk byder, så svare sælgeren aldrig igen..

• #55   27. okt 2007 anne m: det er jeg også helt enig med dig i... der er ligeså mange useriøse sælgere som købere...

Kommentér på:
BABOOM = MANGE useriøse købere!!!

Annonce