Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  akvarie
  • #2   28. okt 2007 ja det er en mulighed men er glad for dem

• #3   28. okt 2007 Lyder underligt... Hmm..??

• #4   28. okt 2007 du skal bare køre nogle hårdføre planter, med stor blade, så har du ikke den problem med. Holder selv scalarer, og har aldrig hft det problem, det er mere de små fisk der kommer i, de forsvinder hurtig,

• #5   28. okt 2007 man kan få nogle planter som er så kraftige i bladene ¨så de næsten er som plastic, dem spiser ikke engang guldfisk

• #6   28. okt 2007 jag har 3 altum scarlar (ca 8 cm), 15 rød neon, to små sugmaller og cm 8 algerejer.. de går i et 180 litters akvarie.. ja kunne godt skifte planter men det er ikke lige løsningen, der må sku være noget der ikke er helt iorden.. giver dem enda noget foder med ligt grønt i..

• #7   28. okt 2007 prøv at gi dem lidt ekstra mad evt?
    hvor tit fodrer du?

• #8   28. okt 2007 de får foder en gang om dagen.. og der er altid lidt der falder til bunden

• #9   28. okt 2007 hmm, hvilken foder?

• #10   28. okt 2007 flage fodder, og indimellem frosne myggelaver

• #11   28. okt 2007 mygge larver er kanon, men hvilken flagefoder?

der er nemlig en hel del forskel på kvaliteten

• #12   28. okt 2007 dete er tetramin flagefodder.... jeg var ellers gået over til kun myggelaver, men ville lige prøve det der tetramin flagefoder, med moget grønt i, men det hjalp ikke en skid

• #13   28. okt 2007 hmm det mærke kender jeg ikk,
    men eller brug vitakraft det fungere perfekt til mine fisk, selv mine pirat fisk

• #14   28. okt 2007 ok ved ikke lige helt hvad jeg skal gøre ved det, er glad for mine altum scarlar men syntes ikke det er fedt at se på et akvarie hvor der er gnavet i planterne og halvdelen kun er 5 cm høje

• #15   28. okt 2007 tja jeg ved sq heller ikk lige hvad du skal gøre,
    selvom jeg er en del prof inden for fisk, har arbejdet fiskehandel siden jeg var 13 år,

• #16   28. okt 2007 kan man ikke få en slags vitamin biller til dem??

• #17   28. okt 2007 ok smides de bare ned i??o og vil de ikke flyde ovenpå?? og vil de ikke bare spise palnterne hvis de er nærmest?

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #18   29. okt 2007 Prøv at give dem lidt grøntfoder, spirulina flakes eller noget i den stil. Og så køb nogle vallisneria og nogle anubis, de er ret hårdføre og holder til de fleste fisk smiley

• #19   29. okt 2007 det er noget med at scalarene viser sig for hinanden, der er højst sandsynlig nogle hanner som udfordre hinanden, hanner begynder at spise planter i ren jalouxi fordi der er en hun som har gydet æg på bladene og så spiser hannerne dem det, og det behøver ikke nødvendig vis være scalare æg, men det er noget de gør for at andre hanner ikke befrugter æggene, så hvis det er skal du nok holde den eller de scalare i let karantæne hvis du godt kunne tænke dig at de laver unger.

• #20   29. okt 2007 ville være fedt med unger men ville allerhelst have de ikke åd mine planter..

• #21   29. okt 2007 ja må prøve
    måske de bare får for lidt mad

Kommentér på:
akvarie

Annonce