620 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Intim Piercing Intim Piercing

Ville egentligt bar gerne høre om det gør meget ondt at få lavet sådan en ? smiley ..

- og om efter man har fået lavet den ka få sådan lidt "kilden" agtig hvis den støder på ? ,, eller evt. går i vejen hvis man har sex ? ( om det gør ondt eller noget i den dur? )

- & Hvad synes i drenge om en tøs med sådan en? (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intim Piercing
  • #1   30. okt 2007 Jeg har selv haft 2, og det gav ikke nogen ekstra følelse overhovedet. Nu har jeg både haft lige over klitten og i siden, og intet gav noget. Synes ærlig talt bare de sad i vejen. Og ja, det gør ondt som alle andre piercinger, men ikke mere end at det er til at holde ud.

• #2   30. okt 2007 Ja det gør ondt at få dem lavet ( har en i hver inderste skamlæbe og en over klitten ) men syns ikk de generer mig hverken ved ridning eller cykling. Var lidt mere følsom over klitten de første mdr, men nu er det helt som før.

• #3   30. okt 2007 Well... som alt andet, så er det forskelligt fra person til person.

På nogle gør det meget ondt, og på andre gør det ikke. Det kommer an på din smerteterskel.
    Om du på den anden hånd får noget ud af det, er ikke til at vide, før du får det lavet.
    Igen er det forskelligt hvem der får noget ud af det, og ikke gør.

• #4   30. okt 2007 Nu har jeg bare haft en i navlen...
    og den gjorde forfærdelig ondt xD ... men det ka nok også være pga. han gjorde det forkert.. smiley .. who knows..

- Men hvis den gør ligeså ondt så gider jeg egentligt ik at få det lavet hehe smiley

• #5   30. okt 2007 det sku frækt

• #6   30. okt 2007 Har selv lille ring over klitten med lyserød sten i...

Og jes**mot**fu** det gør ondt!!!

Og nej jeg får ikke noget ud af den som sådan... ud over at kæresten synes den er fræk..

• #7   30. okt 2007 Jeg sys at det er mega frækt at en pige har piercing dernede smiley Uhh Uhh

• #8   30. okt 2007 ja jeg sys også at de kan være pæne hvis de bliver lavet ordenlig

• #9   30. okt 2007 Tak for alle svarene smiley

Kommentér på:
Intim Piercing

Annonce