359 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Joke.. spas... og løjer... Joke.. spas... og løjer...

En dag, i den mystiske skov, hoppede en magisk frø hen mod sit vandhul. Skoven var så stor, at frøen aldrig havde mødt et endet dyr før. Men denne dag var anderledes. Ved et lykketræf så den en bjørn der jagtede en kanin den ville ha til middag.
Frøen råbte på de to, at de skulle stoppe. "Fordi i er de eneste to dyr jeg nogenside har set, vil jeg opfylde tre ønsker for jer hver! Bjørn, du kan starte..." Bjørnen tænkte sig om et øjeblik, og som den "mand" den var sagde han: "Jeg ønsker at alle bjørne i denne skov, undtagen mig, er hunner." Kaninen ønskede så en styrthjelm, og puttede den straks på. Bjørnen var forbløffet over kaninens idioti, at smide et ønske væk på den måde.
Bjørnen ønskede igen: "Jeg ønsker at alle bjørne i den nærmeste skov også er hunner." Kaninen ønskede en motorcykel, og hoppede øjeblikligt op på den og startede motoren. Bjørnen var chokeret over at kaninen ønskede sådan en latterlig ting, for han kunne jo bare ha ønsket sig penge og ha købt en motorcykel.
Ved sidste ønske tænke bjørnen et øjeblik igen. "Jeg ønsker at alle bjørne i hele verden, undtagen mig, er hunner." Kaninen grinede og fyrede op for motercyklen og sagde: "Jeg ønsker at bjørnen blir bøsse!"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Joke.. spas... og løjer...
  • #1   28. feb 2007 heh griner (;

• #2   28. feb 2007 Nå... oki... ingen på min tråd om jokes... Hmmm..
    Men hehe... den var sjov. :o))))

• #3   28. feb 2007 Heidi :
    Tror bare generalt der er lidt død herinde idag smiley

• #4   28. feb 2007 Christensen: Tjaaa det er nok bare det. ;o))

• #5   28. feb 2007 Haha. den var sku i orden den der.. smiley

• #6   28. feb 2007 Ægtemands-centeret
    Et indkøbscenter hvor kvinder kunne vælge en ægtemand - blandt mange mænd, var lige åbnet. Bygningen havde 5 etager, og mændenes positive egenskaber forøgedes efterhånden som man gik op i huset.

Den eneste regel var, at når en kvinde først åbnede døren på en etage, så skulle hun vælge en mand fra denne etage, og hvis hun var gået en etage op, så kunne hun ikke gå ned igen undtagen for at forlade bygningen.

En flok veninder tager til centret for at finde deres ægtemænd.

På 1. sal står der et skilt på døren hvor der står:
    "Disse mænd har et job og elsker børn."
    Kvinderne læser skiltet og siger: "Ja, det er jo ikke så dårligt, men hvad mon der findes højere oppe?" Så de går op.

Skiltet på 2. etage siger:
    "Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn og ser ekstremt godt ud."
    "Ikke dårligt," siger kvinderne, "men hvad mon vi finder højere oppe?"

Skiltet på 3. etage siger:
    "Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn, ser ekstremt godt ud og hjælper til i huset."
    "Wow," siger kvinderne, "Meget fristende, men der er mere højere oppe?" Og de går igen en etage op.

Skiltet på 4. etage siger:
    "Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn, ser ekstremt godt ud, hjælper til i huset og har en stærk romantisk udstråling."
    "Det er næsten ikke til at klare," siger kvinderne, "Men tænk. Hvad kunne der ikke vente os på øverste etage!"
    Så de går op på øverste etage, og skiltet siger:

"Denne etage er her bare for at bevise at kvinder er umulige at gøre tilfredse.
    Tak for jeres shopping, ha´ en god dag.

• #7   28. feb 2007 VM-kondomer...
    En mand er ude at handle og finder et nyt kondommærke. VM-kondomer! Han køber dem og fortæller gladelig konen om de nye kondomer, da han kommer hjem.
    - "VM-kondomer...", siger hun, "Hvad er der så specielt ved dem?"
    - "Der er 3 forskellige farver. Guld, sølv og bronze."
    - "Hvilken farve havde du så tænkt dig at bruge i aften?"
    - "Guld selvfølgelig! Hvad ellers?"
    - "Hvorfor tager du ikke den sølvfarvede på? Det kunne være rart, hvis du for en gangs skyld kommer som nummer to."

Kommentér på:
Joke.. spas... og løjer...

Annonce