{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

hjælp til ny tusch {{forumTopicSubject}}

har bestemt mig for at ville have en tusch mere men kan ikke finde på noget sådan helt vildt nice. har i forvejen 3 stjerner på venstre skulder på cirka 10x10 og 8x8 og 4x4cm. men vil have noget andet evt på den anden skulder eller arm. men det sjkal også være lidt diskret da jeg til dagligt er håndværker og kan risikere at komme ud til fru jensen og skal lave noget. så det skal ikke være helt vildt bar en vold fed tusch..

så håbede i evt havde nogle ideer eller evt hjemmesider med ideer.

på forhånd tak og god aften.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til ny tusch
  • #1   12. nov 2007 Tattoo´s er federe hvis man selv vælger dem , plus du skal ikke bare tænke , jeg vil ha en ny og skal bare lige finde en som jeg skal have smækket på , tænk over du skal have den resten af livet smiley
    Men ja , du kan jo tage til en tattovør og kig deres mapper osv igennem , gjorde jeg da jeg skulle have min på armen osv .
    Den jeg har feks er faktisk mere diskret end jeg havde regnet med , du kan kun lige se lidt af en spids i en t-shirt og hvis du er heldig kan du lige se den ved dit bryst ved kraven .

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 133
    #2   12. nov 2007 Ja ja men du skal ikke tænke på hvad fru jensen hun synes om din tatovering. Det er jo dit valg, og hvis hun ikke kan tåle at der kommer en håndværker med en tatovering og laver hendes lort så må hun jo gøre det selv, det er jo ikke fordi der er mangel på arbejde.

• jane k
    jane k Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #3   12. nov 2007 Hvad med at tegne den selv? eller i hvertfald udkastet til den. Det gjorde jeg, og så fik jeg en der var god til at tegne, til at lave den endelige udgave. Og det fedest ved det er, at du er den eneste der har den.

• #4   12. nov 2007 ja kan godt se hvad i mener.. vil goså vildt gerne have en der lige kan ses når man har tshirt på eller sådan.. har i en side hvor man kan se eksempler eller få ideer.

• #5   12. nov 2007 www.bodymod.dk

Kommentér på:
hjælp til ny tusch

Annonce