271 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Svømning i koldt vand og sauna, findes det? Svømning i koldt vand og sauna, findes det?

I kender vist kulturen i Finnland, hvor det er muligt at bade i søen/havet/elven, for at derefter varme sig op i en sauna. Jeg kan godt lide at udfordre mig selv og bade udendørs om sommeren/efteråret (ja, selv på relativt kolde dage); problemet er, at jeg er helt frossen når jeg kommer ud.

Kender I nogle steder i Danmark (eller andre steder i Europa, udenfor Finnland), hvor det er muligt at svømme udendørs i koldt vand og gå i sauna lige derefter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svømning i koldt vand og sauna, findes det?
  • #2   12. nov 2015 Bare søg på badeanstalter, men helt ærligt, Nordjylland! Findes der i det hele taget civilicerede kulturer helt deroppe?
    Her i den forurenede hovedstad har vi ihvertfald badeanstalter med sauna. Brugerne hedder vinterbadere. De bader med is og det hele.

• #4   13. nov 2015 Torben: whatever... jeg kan bedst lide at svømme først, gå i sauna og varme mig ordentlig op, og så i vand igen... men nu spørger jeg om det findes sådan nogle steder som har den mulighed...
    jeg skal tjekke vinterbadere.

Kommentér på:
Svømning i koldt vand og sauna, findes det?

Annonce