{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.026 visninger | Oprettet:

BaBoom.dk
BaBoom.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 101934 Emner: 36 Svar: 74

Nu er markedet endnu bedre! - Ny søgning :) {{forumTopicSubject}}

"Hvad har I nu lavet ?", tænker du! Og kan jeg bruge det til noget? Ja!

Nu kan du søge specifikt efter lige det, du har brug for i markedet. Du kan filtrere søgeresultaterne let og hurtigt via navigationen i venstre side. Når du får oversigten over de ønskede resultater, vil du se at siden er overskuelig og at der er flere informationer fra annoncen i listen - så er det lettere at bevare overblikket. Og så går det tilmed hurtigt! Bum!

Vi har tilføjet postnummer og bynavn i alle annoncer, så du ved om varen er i nærheden af dig - og ikke kun i din landsdel. Et billede siger tit mere end tusind ord - og derfor har vi også lavet større annoncebilleder på søgelisten.

Bruger du mobilen, så har vi også lavet en ny filtrering af annoncer - tjek den ud, den er mega fed! Og ja, både Android og Iphone-app’en er også opdateret. smiley

Mvh. Rikke/Baboom

Ps. Giv lyd her i tråden, om du kan lide det - og sig også til, hvis der er søgefunktioner, du mangler!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er markedet endnu bedre! - Ny søgning :)
  • BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 101934 Emner: 36 Svar: 74
    #2   18. nov 2015 Hej Curt,
    Det har vi ikke glemt smiley Vi arbejder på at lave en sådan funktion i markedet.
    Mvh. Rikke/Baboom

• #4   18. nov 2015 Ikke en kæft gider bruge det system... her...

• #5   18. nov 2015 Rolig nu Polysl, konstruktiv kritik har du hørt om det?

• #7   19. nov 2015 Kirstine
    Nu kender jeg en del som er blevet snydt her som ikke modtager det de har betalt for - hvor er sikkerheden henne?

• #8   19. nov 2015 Det er altid positivt at man udvikler et site og min kommentar skal ikke ses som negativt - men jeg er af den mening at sikkerhed for brugere er mere vigtigere end at lave smarte filtreringer og større billeder, det kan så komme senere - troværdighed er nøgleordet.

• #11   19. nov 2015 Nu har jeg lige tjekket trustpilot ud omkring troværdighed her på Baboom og den er under middel - dvs. dumpe karakter-

Sitet som helhed får en fin karakter, men når det drejer sig om handel så er den i bund så min kommentar til troværdighed og sikkerhed er helt korrekt.

• #12   19. nov 2015 polysl, ok godt du uddyber kritikken. Det er fair argumenter, så kan folk selv ta stilling smiley

• #13   19. nov 2015 Fedt i laver ændringer og forbedringer, de er specielt velkomne på markedet. Men må sku nok sige at jeg tror det er alt for sent.. Den båd er sku sejlet for længst.. Babooms storheds tid er forbi.. Folk flygtede jo herfra eftersom i ikke lyttede til hvad der blev efterspurgt dengang... Desværre ..

• #14   12. dec 2015 Jeg er væk et halvt års tid, og hvad er der sket? Baboom er overtaget af pensionister, der spammer værre end jeg har set nogensinde før, og markedet har igen fået en ligegyldig opdatering, uden der bliver taget fat om de reelle problemer.

Ahh, Baboom, din gamle skøge. Du ændrer dig aldrig.

• #15   12. dec 2015 Det er da noget bavl at komme med at Baboom er overtaget af pensionister for de er da brugere som alle andre - eller er der en aldersgrænse som jeg ikke kender til her?
    Tilførsel af brugere kan da aldrig være af en negativ art som på et sådan bredt site kun kan være en fordel.

Men vi kan ikke komme udenom at site som det her ikke overlever i længden uanset om der kommer pensionister til fordi det koster at holde et så stort site vedlige med nye standarder - man formår ikke at implementere det som brugerne gerne vil og det har lukket utallige forum og blogs.

• #16   12. dec 2015 Du er en af dem. Jeg forventede ikke du ville forstå.

• #17   12. dec 2015 De aktive fylder jo mest, så skriv noget mere selv og hold sitet igang!

Kommentér på:
Nu er markedet endnu bedre! - Ny søgning :)

Annonce