{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alder. fotoalbums??
  • #1   2. mar 2007 mener oss fotoprofiler..

• #2   2. mar 2007 jeg skrev tidligerer i forum at der var en pige på 14 der har et fotoprofil, nu er hun så på listen over de bedst bedømte, forummet blev slettet, uden jeg fik besked herom og pigen fik ikk slettet sit album, er reglerne kun til for ikk så kønne piger:(

_Frisøren

• #3   2. mar 2007 har tidligere set at profiler er blevet slettet, men åbenbart gælder det om at se godt ud, på ingen måde for at hænge olk ud men så må de slette den aldersgrænse, hvis de ikk formår at håndholde det

• #4   2. mar 2007 nå ikk andre der er enige:) har lige smidt en stemme .. smutter i byen så.

• #5   2. mar 2007 5.4 Oprettelse af fotoprofiler
    BaBoom.dk gør opmærksom på at flg. krav SKAL være opfyldt ved oprettelse af en fotoprofil:

Fotoprofilen SKAL være din egen!
    Alle billeder SKAL være tydelige og af dig selv!
    Personen SKAL være mindst 15 år gammel på alle billeder!
    Minimums beklædning for profiler ER underbukser/trusser samt BH/top for piger!
    Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)!
    Det er ikke tilladt at oprette flere fotoprofiler i samme galleri; opret venligst kun et galleri per fotoprofil du ejer.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede fotoprofiler og sletter uden varsel alle fotoprofiler, som ikke opfylder alle betingelserne.

• #6   2. mar 2007 ***snobski** *
    Hjælpe-Administrator

Kan personen ikke bare skrive at han/hun er fra 1992 eks. Så er det jo ikke til at finde ud af.

Frisøren, Det var hende der skrev hun var 14, men i hendes profil stod at hun var 76, hehe.

Så er enig med dig.

• #7   2. mar 2007 ***snobski** * : og til andre Hjælpe-Administrator.. i holder sq ikk orden.. har os skrevet til nogle af jer.. og fik et var der hed : "jeg over så det hun skrev".. Hvad.. det kan han da ikke skrive når hun bryder reglerne!!..

og ja det her er en klage og hvis i ikke kan li mig så smid mig ud!!

• #8   2. mar 2007 deer er sqda en 12'årig pige der har en fotoprofil :S ?
    izo eller iso ?

Kommentér på:
alder. fotoalbums??

Annonce