624 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Off Topic og alligevel ikke .... Off Topic og alligevel ikke ....

Jeg synes, det her er et emne, som alle kan have en mening om og håber, mange har en kommentar til.

Jeg oplever mange nye oprettede profiler her, hurra for det, det gør jeg bl.a. fordi, jeg stort set hver dag, får mange nye følgere, nogen som jeg slet ikke "kender" og tak for I lige valgte mig - men men men - nu kommer vi til sagens kerne ...

Det der er så skønt her, at vi kan skrive, hvad vi vil i vores oprettede profil og vi kan sætte Anders And som profilbillede, ingen piver over det, for det kan alle se, hvad er ... så langt, så godt.

Men at sætte en smuk ung kvinde som profilbillede og skrive man er godt oppe i 50'erne er en indikation til, at vi nok ikke skal tages særligt seriøst medmindre det er en vi kender godt .... *rynke-pande-ikon*

Det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke kan slette alle dem, som jeg slet ikke har noget forhold til og heller ikke kende en SKID til - kom frem på banen og fortæl mig, hvorfor i lige synes, at jeg er så interessant.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Off Topic og alligevel ikke ....
  • #3   14. jan 2016 Jeg er rundtosset nu - hold så op ... smiley smiley smiley

Det kan godt være, vi ikke skal spekulere så meget over det, det ville jeg heller ikke gøre, hvis jeg ikke blev gjort opmærksom på alle mine følgere - tænk på, jeg har dobbelt så mange som dig smiley

Men efter nærmere omtanke, så er jeg måske bare indbildsk, jeg vidste ikke, at det bare var så automatisk smiley

Og nej, det er et nyt indtag - men det kan godt være, at det er dem som braller mest, jeg må lære at holde lidt igen, men uanset hvad, så kunne jeg nu godt tænke mig at vide, hvorfor de lige valgte mig - der plejer at være en god balance i dem, som vi VÆLGER at følge og så dem der følgere.

Jeg har en stor ubalance også der smiley smiley smiley smiley smiley

• #4   14. jan 2016 Libbie.

Jamen du er jo interessant lille skat. smiley

• #5   14. jan 2016 Jeg synes også at det er mærkeligt at vi ikke har fået en forklaring på det nye system med følgere, det ville være rart at vide om det er teamet på Baboom der anbefaler hvem der skal følges, jeg fornemmer en vis ensretning. Hvorfor får vi ingen svar når vi efterlyser en forklaring, Eller er der noget jeg har overset, et opslag måske, det er i det hele taget et meget stille team.

Og så har du altid så flotte sko, Jetset. Det er måske et trækplaster.

• #6   14. jan 2016 Hvor jeg elsker dig smiley smiley smiley smiley

Jeg kan da også se, at du har en ubalance 9/22 smiley smiley smiley

• #8   14. jan 2016 Nu ved jeg det, de venter på at jetset sælger sine flotte sko... smiley smiley smiley

• #9   14. jan 2016 Jeg er også glad for, at jeg må være her, men derfor kan vi godt stille spørgsmål, jeg undrer mig bare over, at jeg er så populær smiley smiley smiley smiley - måske min selvtillid ikke er optimal smiley

• #11   14. jan 2016 DU SKAL IKKE SÆTTE DIT LYS UNDER EN SKÆPPE, DU ER EN GOD DEBATØR. smiley smiley

• #12   14. jan 2016 NOP - mine stiletter er ikke til salg - dog har de en standby pt - ikke fordi jeg ikke kan gå ordentligt, men selv i et par flade, kan man skride i svinget smiley

• #14   14. jan 2016 Ja - #10 balance er en god ting smiley - og det er også det, trådens emne handler om smiley

• #15   14. jan 2016 Og ja, jeg ved også godt, at der er nogen, som vil mene, hvorfor henvender "hun" sig ikke til SUPPORT - det kunne jeg gøre samtidig med denne her tråd, men jeg ønsker en generel debat medlemmer imellem, for jeg er da ikke den eneste, der er så populær smiley

Det her er ikke et personligt problem og undren - det er det nye tiltag, der spørges ind til og vel også i alle de "nye"s interesser smiley

• #16   14. jan 2016 Det er vel bare nogle gamle "lummer-karle" der er ude på lidt "snavs"... smiley

• #17   14. jan 2016 Fister, det kan jo være, at der er nogen, som bryder sammen og tilstår, men jeg håber på, at høre fra de 45 forfølgere, som jeg ikke kender noget til, men måske kender mig ... smiley smiley smiley smiley

• #18   15. jan 2016 Nå, nu er der snart gået et døgn og ikke nogen af de mange følgere, der har været online i dag - venter spændt smiley smiley

• #19   16. jan 2016 8 har haft en kommentar, fandme fantastisk ironisk eller ej smiley

Men 2 dage siden opslaget kom på opslagstavlen, det er jo heller ikke så længe, tålmodighed tålmodighed tålmodighed og

Patienta Patienta Patienta smiley smiley smiley

• #20   16. jan 2016 Ja jeg forstår dem ikke!

• #21   16. jan 2016 Jow du gør, du er bare genert smiley smiley

Kommentér på:
Off Topic og alligevel ikke ....

Annonce