1.062 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 47 Svar

En mis En mis

Jeg var henne i Nørregade i Odense og skulle handle ind og det regnede da jeg henne ved et gitter høre et piv. Det kan kun være en kat - gik hen og kiggede efter og der sad en lillemis helt sort og rystede af kulde og var våd,,,,,

Jeg tog den forsigtig op for lige at måle hvordan den ville reagere, men den var absolut fredelig,

Jeg tog den ind under min jakke og strammede båndet på jakken så den ikke kunne falde under ud. Handlede ind og så hjem.

>Af de mest mærkelige grunde så var den helt rolig og på ingen tidspunkt ville ned.

Kom hjem fik sat skål med mad og vand og den spise hele baduljen som jeg satte frem.

Så hvad skal jeg?

Jeg har jo kontakt med et kattehjem som jeg har haft en masse killinger i pleje enten fordi moren har fået pencilen og ikke må die eller hun er død. Det er også et kattehjem som jeg årligt støtter økonomisk.

Men der er et eller andet ved den mis som siger: behold mig.....

Jeg har jo en mis i forvejen også helt sort og det ser ud til de godt kan tåle hinanden - sidder jeg ned så hopper den op og vader rundt for så at lægge sig. Rejser jeg mig så kravler den op af mit ben...dammm det gør ondt.

Nå men jeg har fri Mandag så må jeg lige tage bestik af situationen - hvad jeg skal....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En mis
Kommentér på:
En mis

Annonce