482 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Borgervenlighed Borgervenlighed

En cyklist så et apparat ved vejkanten med et langt kabel og jeg tror i grunden godt han vidste hvad det var.

Han pilede ved udstyret på trods af råb fra en politimand i fotovognen så det ikke kunne fange fartsyndere.

Cyklisten køre og så sættes det helt store politi program i værk med at fange synderen - en politibil blev tilkaldt som fik manden presset ind mod en hæk og lagt i håndjern for det er jo en meget farlig mand imens at drengebander plyndre løs i diverse butikker hvor politiet ikke gider komme men at man bare kan sende en mail.

Men jeg ville også blive sur over at skulle starte fotovognen og indlede forfølgelsen af en synder som har pillet ved deres udstyr når man sidder med kaffe og citron måner og hygger i vejkanten imens at pengene rullede ind.

Han kom så i retten og fik en bøde på 1200 kr. Så dem som siger at politiet ikke gør noget burde da få sig et stort grin og sådan en gang hat og briller episode. Helt ærligt kunne jeg finde på det samme og de skide 1200 er det hele værd.

Hvis man har en rigtig god humor så skulle han havde ringet til politiet at der stod en apparat med en masse ledninger ud som godt kunne tyde på et eller andet. Så ville de få rulle marie hen for så at konstanter det bare er noget af deres eget udstyr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Borgervenlighed
  • #2   14. feb 2016 Man skal ha' respekt for politiet....
    De udfører jo bare den opgave de er sat til af de folkevalgte. smiley

Vi er mange som mener at disse fartkontroller skal foregå der hvor de umiddelbart forbedrer sikkerheden mest, f.eks. ved skoler og steder med dårlig oversigt, og ikke der hvor de indtjener flest penge, men ikke gør synderlig nytte... smiley

Men igen... Det er politikerene vi skal "skyde" på... smiley

• #3   14. feb 2016 Ja fister, der er en del snak om at borgerne gerne vil have flyttet kontrollerne ud hvor de gør mest gavn, og ikke der hvor de skaffer etaten penge i kassen. Det er så decideret en pengemaskine, det kan ikke bortforklares. smiley smiley

• #5   14. feb 2016 Ja, det lugter fælt af dobbeltmoral.

Folk bander dagligt over cyklisternes måde at agere i trafikken på, og hvis politiet så endelig gør noget ved det, spørger de samme, om politiet ikke har andet at lave.

• #6   14. feb 2016 Det er dobbelt moralsk at placere fotovognene så strategisk fordi man ved at folk sætter farten op ved by skiltene. Istedet skulle de placeres hvor der er risiko for at der bliver slået nogen ihjel ved for høj fart på landevejene.
    Ikke et ondt ord om politiet.

• #8   14. feb 2016 selvtak Denise E

• #10   15. feb 2016 O.S du tager mine ord ud af kontekst, Hvis ikke du forstår hvad jeg mener ja så forklarer jeg det da gerne igen.
    Det er ikke rigtigt at placere en fotovogn i udkanten af en by, her accelererer man og kommer måske op i for høj fart, det slår ingen ihjel, men skaffer penge i kassen, bare 7 km for meget så skal man betale ved kasse 1.
    Ude på landevejene hvor der ofte køres alt for hurtigt og dødsens farligt, med hasarderede overhalinger, Der ser man sjældent en fotovogn, og det er der de værste ulykker sker. Så man vægter åbenbart penge fremfor liv. Intet nyt i det. Og det finder jeg umoralsk når politi etaten påstår at denne overvågning skal redde liv.

• #12   15. feb 2016 ja lad da os endelig sætte hele politi styrken ind så der ikke er tid til andet. Fuck fru olsen som bliver slået ned i sit hjem.

Kommentér på:
Borgervenlighed

Annonce