{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Frederik N
Frederik N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Anbefaling af dygtig tatovør i Aalborg {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et lille problem som jeg vil håbe at der er nogen som der vil være søde at hjælpe mig. Jeg søger en dygtig tatovør, som er dygtig til meget detaljerede tatoveringer. Jeg var dum nok til at starte på den inde på Boulevarden, og den er så fyldt med fejl heldigvis ikke mere end de kan rettes hvis tatovøren er dygtig nok, så vil høre hvad folk vil anbefale, og siger med det samme fuck prisen, det er kvaliteten der har betydning, personligt har jeg hørt, at Birger skulle være den dygtigste. Men har vedhæftet billede, så i selv kan se hvad der skal laves.
Det her er hvordan den ser ud på mig http://imgur.com/a/fn6pN og det vedhæftede billede er hvordan den skal se ud eller så tæt på som muligt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af dygtig tatovør i Aalborg
  • #1   2. apr 2016 Det ser meget detaljeret ud, og når den skal overføres på hud, er det nok en slags Leonardo Da Vinci du skal have fat i.

• #2   2. apr 2016 Ikke nødvendigvis Mark..

Den er ikke mere kompliceret end som så, men desværre findes der rigtig mange ELENDIGE tatovører derude..

Hvis der stadig er liv på Bodymod.dk, så prøv at kigge derinde efter anbefalinger.
    Udfordringen bliver, at finde en, som vil gøre arbejdet færdigt, ikke så meget i at finde en der kan sit kram.

• Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    jun 2013

#3   2. apr 2016 Ja det fandt jeg ud af da jeg startede på den ved the boulevard tattoo. Det er Claus som har startet på den og der er fejl i tatoveringen og det synes jeg personligt at det er uacceptabelt. Men har kun hørt godt om den gyldne drage i Aalborg så tror jeg snakker med ham mandag.

• Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    jun 2013

#4   2. apr 2016 Det skal jeg gøre. Mener faktisk også jeg har en bruger inde på bodymod tak for jeres input.

Kommentér på:
Anbefaling af dygtig tatovør i Aalborg

Annonce