1.586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Kongelige - væk med plakater Kongelige - væk med plakater

Ikke godt i Varde for Dronningen og kaleche kommer forbi og så har dragonerne det svært med synet - halvblinde og med førerhund og en stok så er vi klar til det fulde udsyn.

Ned med lortet for det er grimme plakater som forstyrre den offentlige ro og udsyn.

Vorherre på lokum skal jeg lige udmelde . det er små sko de tripper i hos Varde kommune .- mon man fejer vejbanen og laver skilninger i græsset og støver bladede af på træerne - bliver folk skudt hvis de er et lilla tørklæde på som indikere en tid hvor mam var mere afslappet og og ikke så pissetrængende og klemte og stressede...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kongelige - væk med plakater
  • #9   3. jun 2016 O.S

Nu går jeg mere efter Varde som er totalt blæst i trompeten.

• #11   3. jun 2016 og så har dragonerne det svært med synet - halvblinde og med førerhund og en stok så er vi klar til det fulde udsyn.

Det jeg skriver her er mere om at Varde mener at dragonerne er total ubegavet og dumme og blinde og ikke kan se noget fordi der er et par Cirkus Arena plakater - for måske gemte der sig en terrorist bag en af plakaterne....

Men det kan jo være at alle i Varde kommune er plakatfulde...

Kommentér på:
Kongelige - væk med plakater

Annonce