138 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Asyl pirateri Asyl pirateri

Iran er på en måde demokratisk og religiøs i styreform, så hvorfor mon iranere dukker op i Danmark med nogle gode kopi print og en del penge for de har vel selv tænkt - vi betaler for opholdet, tanken er da god men nu skal vi jo overholde smykkeloven så hvis der ikke er nogen med lange guldkæder og en fodbold i ryggen så har de nok kontanter hos tanter, kusiner og fætre og flere i den puklede familie.

Nu går jeg ud fra at når der konfiskeres penge så er der nogen som holder øje med regnskabet og når den står i nul så er det tiden at blive sendt tilbage.

Men på en måde er jeg ikke urolig for Iranere for de er stort set veluddannede og nok flygtet pga. måske politisk eller af religiøse grunde.

Men der kan så være nogle problemer med nogle Iranere som ikke arbejdsmæssigt vil nedgraderes og starte lidt for bunden som alle andre i Danmark både høje og lave. Jeg kunne da godt lide at starte med en stor grundløn hvis jeg slog mig ned i Iran for det er da et fint land hvis man bare holder sin kæft rent politisk og religiøst og koncentrerer sig om at gøre sit job.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Asyl pirateri

Annonce