{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Playstation Problemer ( Nat) {{forumTopicSubject}}

Ja nu ville jeg lige høre om nogle herinde har prøvet noget ligende..

Har et problem med hver gang jeg skal lave et party med nogle venner for at kunne snakke sammen mens vi spiller så kan den ikke tilslutte og skriver noget med det ikke er de rette NAT indstillinger eller noget i den retning..

Har læst på nettet omkring det og det eneste jeg forstod var noget med det var noget med internettet at gøre, efter det blev det sku for teknisk for mig, nogle der har et simpelt svar?

Det har aldrig været et problem før, er dog flyttet i ny lejlighed, men er det samme internet jeg har (Fiber 50/50)
Køre dog over wifi her, men internettet virker jo ellers fint på den, altså på youtube, viaplay osg Ps store osv osv.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Playstation Problemer ( Nat)
  • ­
    ­ Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 65
    #1   25. jul 2016 Lyder måske som om at du skal port forwarde din router. Det kan godt være lidt teknisk..

    Kan du ikke skrive præcis hvilken fejlmelding du får på din PS? Tror det ville hjælpe meget.


  • #2   25. jul 2016 Den kommer bare med en pop up på playstationen hvor der står det ikke er de rette Nat indstillinger :S

    Det mest underlige er at nogle gange har vi prøvet at en af os genstarter sin playstation og så kan vi pludselig godt, men næste gang vi så skal spille gør den det samme og nu jeg bare blevet tilpas træt af det og ville høre om der var nogle der vidste noget..

    For den kommer desværre ikke med en specifik fejl kode som man ville kunne bruge til noget hvis det var det du tænkte :/?

    Kan det være fordi jeg bruge Wifi nu og ikke kabel ?
    Så det bare underligt internettet virker perfekt udover det, men kan jo så også være problemet ligger hos en af mine venner :S


  • ­
    ­ Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 65
    #3   25. jul 2016 Har du været inde og prøve at ændre dine NAT-indstillinger?

    Så vidt jeg kan læse mig til, findes der 3 forskellige typer.

    NAT Type 1 (Open) – You are either NOT behind a router/firewall OR you have already DMZ enabled. You shouldn’t run into any issues whilst gaming, but this may cause security issues.
    NAT Type 2 (Moderate) –Your PS3/PS4 is connected properly and you shouldn’t run into any issues.
    NAT Type 3 (Strict) – You may be able to connect to the PSN and perform downloads/updates other functions may not work as intended.

    Prøv at se om du kan ændre den til NAT1, hvis den ikke allerede er dette.
    Ellers kan det, som du selv nævner, være din kammerat der skal ind og ændre dette.


  • #4   25. jul 2016 Ja det var nemlig også det jeg nået frem til det med de 3 forskellige typer, og at man skulle holde sig til type 2 da 1 var for usikker, rent hacker mæssigt osv..

    Men på den hjemmeside jeg så læste det sagde de også at det ikke er noget man selv kan skifter og at det er noget udbyderen skal åbne.. Det skulle være nogle porte i routeren de skulle åbne eller sådan, må ærligt indrømme jeg er en lille smule lost smiley Men jeg prøver sku lige at tjekke om jeg kan finde og ændre i mine egne nat indstillinger..

    Kan være jeg vender tilbage på et tidsppunkt, indtil da skal du ha super mange tak for hjælpen smiley


  • Nico
    Nico Tilmeldt:
    feb 2009

    Svar: 3
    #5   25. jul 2016 Jeps, det hedder at port forwarde når du åbner bestemte porte i din router.
    For at gøre dette, skal du ind på http://192.168.0.1/ og åbne for dem.

    Jeg fandt en lille guide her: http://www.playstationing.com/ps4/how-to-change-your-nat-type-on-ps4-and-ps3/839

    Den er ikke for alle og enhver, men hvis du støder på problemer må vi jo se om vi ikke kan finde ud af det. smiley


  • #6   25. jul 2016 Tusinde tak skal i ha, da jeg skal tidligt op i morgen er jeg desværre på vej til køjs, men jeg gemmer linket og prøver det som det første i morgen så må vi se hvordan det går og ellers skriver jeg herinde, så må i bare svare når i en dag kommer online igen hvis i gider smiley

    Jeg takker mange gange.!


  • Nico
    Nico Tilmeldt:
    feb 2009

    Svar: 3
    #7   25. jul 2016 Jamen det var da absolut så lidt!
    Få du dig en god nats søvn, og så genoptager vi bare proceduren i morgen.

    Jeg skal nok være her, vær ikke bekymret for det. Jeg har dog en stor fed godnat joint jeg lige skal igennem, så forvent ikke aktivitet her i "support disken" før de tidlige morgentimer for længst ikke er andet end et vagt minde.. smiley


Kommentér på:
Playstation Problemer ( Nat)

Annonce