{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

To Care {{forumTopicSubject}}

Krise fjerner ikke alt, ting har det med at være stationær, man prøver at gøre noget - at være på men på betyder at være engageret og jeg har da stor respekt for dem som er på som læger uden grænser, men jeg har absolut ikke noget tilovers for alle dem som render rundt og stjæler ved vores dør - vi ser billeder af en pis neger med stor mave som når man kigger efter er blevet 18 år og i arbejde som programmør - han tjener kassen og det gør de som stadig sender det lorte billede ud af en med stor mave og kong savl ned over det hele - sutter på et eller andet.

Fandme træt af det lort...

I Care......Men som jeg allerede for mange år siden har realiseret er at jeg kan ikke redde hele verden så jeg må lave en prioritering - katte eller nogle dumme mennesker som er så åndssvage at sidde sig i en båd som allerede er halvfuld af vand eller et kattehjem hvor man kan se resultater af ens donation.

Dette sorte helvede giver ingen mening at investerer i hverken menneskelig eller økonomisk for det er og bliver det mest dybeste hul i verden - ikke engang Marinaergraven kan matche det endeløse hul.

Tavler med tabs tal er da tragiske tal men det er deres valg og de skal ikke gøre deres valg til mit valg

De skal ikke fylde EU op med terrorister som enten er total blæst eller folk med psykiske lidelser som så begår uhyrligheder....

Bliv der hvor i er og begå jeres uhyrligheder der. Ellers bliver i fandme pløkket og det skal jeg personlig sørge for.

Jeg har en bestykning som sagtens kan rydde op i de bæster, Galil, Sniper, pløk på 1000 meter fedt våben.....men det må¨vi jo ikke så hellere køre en årelang retssag hvor ting forsvinder og personen i sidste ende frifindes.

Konsekvens::::::

Den franske model er meget velkommen i min verden - her spilder man ikke tid på retssager for idioten er pløkket i hovedet op til flere gange for at være sikker idioten ikke overlever og sidder og savler på et plejehjem.

Jeg er desværre for gammel med mine evner som præcision skytte og for mig har jeg ikke ret mange spøgelser når jeg skal i seng.- dog nogle for man er desværre et menneske med samvittighed og en bevidsthed.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  To Care
Kommentér på:
To Care

Annonce