344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

eBay eBay

Hej Baboom brugere.

Jeg mangler hjælp fra en der kan finde ud af at sælge ting på eBay..

Jeg kan godt finde ud af at sætte tingen(e) til salg, men hvordan er får man lavet sådan at man kan modtage penge fra køberen?

Håber der er en erfarren eBay bruger der kan hjælpe mig?

Vh
Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  eBay
  • #1   7. mar 2007 Er det paypal du tænker på?

• #2   7. mar 2007 Præcis..

Jeg har prøvet at købe ting derinde og sende penge.

Men hvordan foregår det når jeg skal modtage penge osv...?

• #3   7. mar 2007 hvis du har en paypal konto så sætter dem der skal købe noget af dig bare penge ind på den.. så har du pengene med det samme.

hvis der går noget galt (noget galt med varen eller den aldrig dukker op) så har paypal ret til at hæve pengene igen fra din konto..

• #4   7. mar 2007 Okay.. Dvs at hvis bare jeg har en konto hos PayPal, så kommer pengene derind og jeg kan hente dem derfra og ud til min konto?

Det er nok med den konto der hos PayPal hedder Personal Account ikke? .. Der er nemlig også den der hedder Premium og Buisness..?

• #5   7. mar 2007 hvis du har en paypal konto ryger de penge du får direkte ind på den konto du har tilknyttet til paypal.. men da det har været inde over paypal først så kan de også hente penge fra din konto (dem som en eventuel køber har sat ind).

personal account er fint smiley

• #6   7. mar 2007 Super.. Jamen jeg håber på varen når frem smiley

Hvordan foregår det så? .. Først varen og så penge, omvendt eller hvordan?

• #7   7. mar 2007 først penge, så varen smiley hvis ikke du sender varen så får personen jo bare sine penge igen og du risikerer at blive udelukket fra ebay... dog kan de max give £90 igen hvis det er den engelske.. har lige været igennem det nemlig..

• #8   7. mar 2007 Den engelske?

• #9   7. mar 2007 Ja? der er jo både tysk (.de), engelsk (.co.uk) og svensk (.se)

• #10   7. mar 2007 Arrh okay smiley .. Vidste jeg så ikk smiley .. Men ja, kald mig bare dum, men vil sku helst li være på den sikre side med det skidt.. hehe..

Men du får mange tak for hjælpen! smiley

Hygge

Vh
    Anders

• #11   7. mar 2007 Jamen det var da så lidt smiley

Kommentér på:
eBay

Annonce