{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Tak til Lone, adm. i bl.a. gruppen Aktuelt..... {{forumTopicSubject}}

Vi er nok nogle stykker, der har lyst til at takke Lone K for de mange gode emner, under svære betingelser.

Trist, at et par enkelte personager skulle ha' lov at obstruere dette pga. kedsomhed og sygelig trang til opmærksomhed, sådan at alle de reelle medlemmer i den senere tid langsomt sivede, eller i hvert fald mistede lysten til at skrive kommentarer.

Mange tak for dit store arbejde, Lone!

Og god vind fremover.:-)

/Madonna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak til Lone, adm. i bl.a. gruppen Aktuelt.....
  • #1   3. nov 2016 Hvor siver folk hen, for her syntes jeg ikke der sker ret meget?

• #2   3. nov 2016 # 1

Har jeg desværre ingen anelse om, men de kan jo informere om det her, hvis de har lyst.:-)

For ikke mange har lyst til at debattere på det niveau i den senere tid, der har været i trådene på Forum eller i de grupper, som jeg var medlem af, hvilket er fuldt forståeligt, da man følte sig hensat til en bodega (af den tarveligste slags) med det sprog der blev ført af et fåtal af medlemmerne.

Selvom mit kendskab til bodegaer er ret begrænset...;-)

• #3   3. nov 2016 Nå er Aktuelt lukket, eller er jeg også bare blevet smidt ud af den som af Pulterkammeret, af en sindsyg kvinde, der ikke engang fortalte grunden..... Jeg ved end ikke af jeg skulle have generet hende, men fred være med det.
    Pulterkammeret kan rende mig i røven, men Aktuelt vil jeg savne!!!

• #4   3. nov 2016 Jeg vil også savne Aktuelt, men som jeg forstår det, har Lone lukket de grupper, hun har startet.

Har ikke set de seneste kommentarer i hendes tråde, men kunne ikke finde grupperne her til morgen.....

Pulterkammeret kender jeg ikke, det lyder også til at være noget rod....;-)

• #5   3. nov 2016 Belphegore.

Pulterkammeret har en gal stifter, men sådan er det, vil ikke savne det.

• #7   3. nov 2016 Hun gad ikke Elena. smiley

• #8   3. nov 2016 Ærgerligt

• #9   4. nov 2016 Før var der 10 eller lidt mere som kommenterede i Aktuelt men til sidst var det en håndfuld - Folk med deres attitude er med til at nedlægge det sidste sted som forum med blogs og grupper, der dog, dog ikke lige for vores alders klasse og jeg ville blive meget ked af hvis gruppe og blogs forsvinder fordi der er for meget ballade - tro mig det sker. Jeg har alt for mange gange set tendensen andre steder som til sidst smider håndklædet og så kan de få som soder tingene til sidde der og være dumme for nu er det slut. De kan forsætte på Twitter, Facebook, Instegram men det vil aldrig være det samme.

• #10   4. nov 2016 Ja, jeg tror nu nok, at jeg havde valgt en anden måde at rejse på.

#9 - Polysl, hvor er jeg træt af at høre den samme sang om igen igen igen, hold dog op med det pladder, de steder jeg har været, har ikke lukket pga fnidder, det har været pga af økonomi og andet sted pga manglende tid, til at drive siden op til 2 af de steder. Jeg har ikke været på så mange BB er det 4. sted for mig, og tror du ikke, at de går op i andet, end det her fnidder/fnadder, det er småting.

Men jeg tror, at tiden ikke er til offentlige grupper mere, mere til et åben Forum, som her, dog tror jeg, at privatgrupperne stortrives - vi har et stort valg her - og det er der mange, som sætter pris på, er mit indtryk.

Så græd ikke smiley - det er fredag og weekend, som skal nyde med levende lys og godt mad/vin smiley smiley

• #12   5. nov 2016 Nå, jeg havde fået en hændelse om nyt indlæg i denne tråd, men det var bare en fuser smiley

• #13   5. nov 2016 nogen gange fortryder folk en kommentar og sletter den men den er stadig resident i ens hændelse.

Samt baboom's mærkelige system i galleri hvor jeg for 3 gang kunne stemme på Mille selvom der står man kun kan 1 gang.

• #14   5. nov 2016 Det er da alletiders, Polysl, jeg tror ikke Mille har noget imod det smiley smiley smiley

• #16   5. nov 2016 Dejligt, at se folk forholder sig til emnet som vanligt....;-)

• #17   7. nov 2016 Ja, nogle gange, skal jeg måske have tingene skåret ud i pap, men jeg ved ikke, hvad du forventer, Belphegore - at det bare skulle være takkeindlæg ?? - det eneste sted, der ikke holdes til emnet er lige afstemning af Mille.

• #18   7. nov 2016 Mille?
    Hvem pokker er det? smiley

• #19   7. nov 2016 Det er nok Lone som ung smiley

• #20   7. nov 2016 # 17

Tjae, hvad handler overskriften og emnet om?

Men nogen har det nok skidt, når det handler om positiv opmærksomhed til andre.;-)

Hvis andre har saglig kritik, kan de bringe det på bane.

PS! Mille kender jeg heller ikke....

• #21   7. nov 2016 Jamen, så er det bare en takke-tråd og det kan også være fint nok. Men nogle kan så også godt være skuffet over, at døren bare bliver "smækket" og det er vel også OK ??

Det kunne jo være, at der er nogle, som kunne tænke sig at kopiere noget, alle deltagerne har jo del i aktiviteterne, som er foregået mellem år og dag, som jeg skrev i mit 1. indlæg, så havde jeg nok valgt at rejse på en anden måde.

• #22   8. nov 2016 # 21

Uanset, hvordan man behandles, mener du åbenbart, at man først og fremmest skal tage hensyn til, at andre ønsker at bevare deres 'guldkorn'?!

• #23   8. nov 2016 Enig med jetset

Her var det en hurtig beslutning hen over hovedet på dem som måske godt ville gemme noget. Jeg nåede slet ikke at opdage at lone var væk før der kom indlæg omkring det.

• #24   8. nov 2016 #22 - Belphegore, du ved meget mere end jeg ved, og jeg kan kun skrive ud fra mine tanker og mening om tråden her, jeg kender ikke til, at Lone ikke er blevet behandlet ordentligt, men der er noget, som jeg er gået glip af, jeg har heller ikke været så meget på her på det sidste.

• #25   12. nov 2016 Hilsen og tak til Lone også fra mig.

• #26   12. nov 2016 hmmm mon ikke lone allerede er her lidt kamufleret?

• #27   12. nov 2016 Jo! smiley

• #28   12. nov 2016 Vidste det, hun kan ikke undvære os, specielt når der er luget lidt ud i bedet.

Vi kan også se en fremgang af unge som skriver - dejligt.

Kommentér på:
Tak til Lone, adm. i bl.a. gruppen Aktuelt.....

Annonce