FOA klager {{forumTopicSubject}}
For mig er det lidt plat at begynde at ynke de Sosuer som blev dræbt, det er sørgeligt at det sker men at skrive:Hvorfor får vores SOSUer ikke samme opmærksomhed som døde betjente?
Det er vel fordi politiet har et bedre netværk af organisationer, så det er da bare at komme i gang SOSUer, i stedet for at sidde og hykle over at ingen gider sætte fokus på dræbte SOSUer.
Hvor er det interne netværk eller organisationer henne? FOA kunne da bare komme frem i de sociale medier - men som jeg har læst det så var det kun nyheder som pointerede deres arbejdsforhold. Hvor er det sociale sammenhold? People Give A Shit åbenbart - til forkel for politiet og deres betjente og organisationer som gik ind og samlede penge så kæresten og deres 2 børn ikke kom i økonomiske vanskeligheder.
Man kan donere sig fattig som samfundsborger, til børn i Afrika med store maver, børn i Indien med store maver, krigs ofre, og andre ting som sker i verden. Vi kan blive ved så vi selv må sidde med en rafle bøtte - Det som FOA laver af stunt er jammerligt og meget dårlig info over deres egen interesse for at hjælpe deres medlemmer samt deres organisationer eller mangel på samme.
Jeg gider ikke store maver i Afrika, men min omgangskreds, familie, ingen her skal frygte at gå fra hus og hjem for vi hjælper hinanden - nærheden - i stedet for et eller andet ligegyldigt land som udsulter deres egen befolkning- hvad rager det mig? Sgu da ikke mit problem - skulle jeg bekymre mig over alt i verden så ville jeg blive sindssyg så valget er nemt at være der for din nærhed.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
Med hensyn til lønforhold og prestige, er det relevant relevant at tale faget op. Der er mange ildsjæle, der er værd at hædre.
Og som gør en forskel i hverdagen.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
dec 2014
vi kan starte med at værdsætte deres indsat med at give dem mere i løn. Ligeledes sygeplejerskerne de traditionelle kvindejobs.
De har altid ligget urimeligt lavt, så skal de nok markere sig.
dec 2014
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 439 Svar: 9.829
dec 2014
Mimi Jakobsen er ledig! Hehe 😑
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 439 Svar: 9.829
dec 2014
Blogger