682 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Terror i Berlin Terror i Berlin

Så er der en som har fræset en lastbil ind i et julemarked i Berlin 9 døde 50 sårede hvor 19 nu er udskrevet.

Den formodede gerningsmand skulle være en 23 årig pakistaner som er flygtning som bor i en hangar i den nedlagte lufthavn Tempelhof.

Det er et område som oser af historik rent kulturelt med Bahnhof zoo. Hvor der er skrevet bøger om Christiane F. Wir Kinder Von Bahnhof Zoo omkring unge som holdt til der som bare narkomaner.

Markedet var placeret på Breitscheidplatz foran Gedächtniskirke i det centrale Berlin, hvor shoppinggaden Kurfürstendamm begynder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Terror i Berlin
  • #2   20. dec 2016 fatter hat Annella

Hvad er ikke facts?

• #3   20. dec 2016 Hvor er det forfærdeligt, så skete det også i Berlin. Det er jo en tro kopi af det, som skete i Nice i sommer og det er nok ikke sidste gang, vi høre om denne metode for terrorangreb. De er nogle SVIN smiley smiley smiley

• #5   20. dec 2016 Der er vist en der kender Berlin... smiley

• #7   20. dec 2016 Det er forøvrigt lidt sjovt når almindelige mennesker eller f.eks journalister udtaler sig om et emne som de ikke er experter i... Så bliver de stort set altid taget i at tale "usandt" eller bare ikke at vide "nok"... smiley smiley

Og hvad kan man så udlede af det ??
    At stort set alt hva'man læser i avisen er løgn eller ihvertfald ikke hele sandheden.... smiley Skræmmende smiley

Og det er ikke ment som en kritik af dig, Polysl, men bare en betragtning af den verden vi lever i... smiley
    ingen kan vide alt... smiley

• #10   20. dec 2016 Nå... Tilbage til emnet. Terror i Berlin. smiley

Jeg tror desværre at jeg er ved at blive "immun"... smiley
    Der sker sgu så meget LORT for tiden, at man til sidst ikke rigtig orker at blive følelsesmæssigt involveret hver gang...
    Det er trist, men jeg tror desværre ikke at jeg er den eneste... smiley

• #11   20. dec 2016 Fister jeg er helt med på hvad du mener i #7 - ja man kan ikke tro på hvad medier skriver for jeg havde kigget på flere medier og alle sagde 9 døde og 50 sårede -

Senere jeg kiggede kunne jeg læse at nogle var udskrevet, Man kunne så havde skrevet i mit indlæg nogle sårede og nogle døde så er den ged barberet.

eller lave et meget kort indlæg:

Nogle døde nogle sårede da en lastbil kørte igennem en folkemængde som jeg ikke på stående fod har tal på.- så er der endnu en ged barberet.

• #12   20. dec 2016 HM hvor når mon verden har fået nok af terror smiley

• #13   20. dec 2016 Det sker aldrig - noget skal man have af underholdning til morgenmaden smiley

Kommentér på:
Terror i Berlin

Annonce