{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemmer i ik lige ;)
  • #1   22. dec 2016 Jeg har stemt dem ind mere end 2 gange - ja det kan lade sig gøre når man fifler

    Programmering af det her forum giver mulighed for snyd big time


  • #3   22. dec 2016 Henrik H
    nu står det dig frit at lave indlæg som passer i din verden, og jeg skal som andre nok besøge det...det er mærkelig at mange som har noget imod rolator banden som de kaldes laver indlæg men laver du nogen?

    Du er her fra 2013 og det her er første indlæg - kan det blive mere jammerligt at sidde og plædere for hvor kedeligt det er her uden at yde noget.

    Jammerlap - Pivling ( ordet som ikke findes på dansk men på Polsk som min bedstemor sagde det.

    Ja Baboom er død men det skyldes sgu ikke plejehjemsbeboere som har fundet det her sted som sidste vandhul på nettet som et social site - lige på nær sider som Facebook, Twitter, instagram som mange ikke gider så du kan da bare dappe over til de steder og lade være med din negative ytringer som ikke bunder i en skid da du ikke gider gøre en skid. Hold da op en jammer lap.

    ps. har du husket at tage din lille pille?


  • Mike
    Mike Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 2 Svar: 19
    #4   22. dec 2016 Hold da op, der var en der følte sig ramt.

  • #5   23. dec 2016 Polysl, Henrik H har været frosset op til flere gange pga dårlig opførsel, det blev han ikke klogere af, så det kan være, han skal dyppes endnu engang smiley

  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #6   23. dec 2016 giv ham udestemmer


  • #8   23. dec 2016 Henrik 2 af profilerne har næsten 500 visninger så helt dødt kan der da ikke være smiley folk klikker åbenbart ikke på knapperne smiley

  • #9   23. dec 2016 Nej Mike

    Jeg føler mig ikke ramt men når man har nogle meninger så burde de også føles op af handling. Vi alle kan gøre det her sted aktivt hvis flere gør noget men pt. er det 90% rolatorbanden som gør noget - resten af de yngre gider ikke, det er så ok at de ikke gider og bare kommenterer det vi skriver, jeg ved godt det man skriver her ikke har nogen som helst mening eller at det flytter noget, men det er den sociale kontakt , det at møde andre og andres mening som har stor betyedning


  • #10   23. dec 2016 #6 - hvordan giver man udestemmer ??

  • #11   23. dec 2016 Helt ærligt så er det første gang jeg møder hjælpe administrator der aktivt går ind i at stemme folk ind....

    Fjern den mulighed så folk når de er på også er med i galleriet. Alt andet er sgu da jammerligt


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #12   23. dec 2016

    profilbillede
  • #13   24. dec 2016 Henrik

    Du skriver at vi gamle er delvis skyld i at Baboom er død????? Det er da en påstand der vil noget for Det var dødt inden vi kom her til - så lad være med at fedte jeres egen ugidelighed af på os andre som faktisk har hævet Baboom og her gjort den mere levende.

    Hvis vi ikke var her så sad i stadig og kommenterede gamle indslag fra 2003 om hvor kondomet skal bruges som tyggegummi eller sættes på pælen hvis i er mand nok til at få den rejst.


  • #14   24. dec 2016 Mr. Frost

    Nej jeg gider ikke begrænse folk selv om de er negative ved at give dem udestemmer ved at anmelde eller på anden måde begrænse deres ytringer. Det kan så være jeres opgave - jeg gider ikke. trolde kan tæmmes ik?


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #17   25. dec 2016 DU skrev PLEJEHJEMSBEBOERNE så ÅBENBART har DU ET PROBLEM herinde, LIGESOM din CAPSLOCK nogen GANGE sidder FAST??
    DER er mange måder at få negativ opmærksomhed på sig selv smiley


  • #23   25. dec 2016 En hjælpe administrator skal ikke sidde og være partisk, men neutral, det er da ikke raket videnskab i et land som Danmark som er så teknisk på linie med Afrika.

  • #31   25. dec 2016 ja jeg giver det her site 2 år så er det nedlagt - måske mindre

  • #33   25. dec 2016 #23 - jeg forstår ikke dette indlæg. Der er overhovedet ikke noget med at være partisk her, det er en moderation, og den er på sin plads.

    Og så forstår jeg slet ikke, at I gider diskutere med en profil, som kun vil balladen, keder I jer smiley


  • #34   25. dec 2016 Libbie.

    Det er interessant at profilen skriver han er 42 år, og vi andre er plejehjems beboere, vil det sige han skal på plejehjem om 15 år, når han er 57 ligesom mig?


  • #39   25. dec 2016 #34 - Alan, godt spørgsmål smiley

    #35 - Fedte, ja, jeg ved godt at jeg kun er kvinde med stort Q smiley og så vil min profil kun tage imod et 8-tal, der skulle faktisk stå 2 smiley smiley smiley


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #41   26. dec 2016 TRÅD LUKKET

  • #42   27. dec 2016 Hvorfor lukke- hvad med bare at slette? smiley

  • #44   27. dec 2016 Vrøvl - en tråd laver ikke noget som helst lort hvis den fjernes da den er en helhed og ikke connected til noget anden den selv.

    Nå men må hellere slutte inden man får en nathue.


  • #46   27. dec 2016 de 10 som kommenterer her på Baboom generelt tror jeg er total ligeglad.

  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #48   27. dec 2016 det er VILDT hvor meget man skal læse for at handle forkert som HA hehe

    CLAUS hvor er du admin henne


  • #50   28. dec 2016 Mr. frost

    Handle forkert? min kommentar var bare at admin ikke skal blande sig fordi Mille ikke får fokus nok. Faktisk er det slet ikke indenfor jeres område - og som tidl. admin for tv2 på flere områder så kender jeg godt parolen.

    >Da det her olde system reg. afstemninger via småkager som kan slettes så kan alle jo bare slette og stemme igen som jeg også har gjort for at se et møg system i brug. 3 gange stemt på Mille - hvordan fanden kan man det med den teknologi man har til rådighed. Faktisk kan jeg stemme Mille ind med hele 25 stemmer.


Kommentér på:
Stemmer i ik lige ;)

Annonce