{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Menneskegris. {{forumTopicSubject}}

Reservedels lager. Eller en fantastisk løsning.

ja jeg ved ihvertfald ikke hvad jeg skulle mene da jeg læste det.

Forskere har for første gang skabt et foster, der blander menneske og gris. Håbet er, at man på sigt kan skabe organer til mennesker.

Projektet der ledes af biokemiker Juan Carlos Belmonte, professor på Salk Institute i California.
Forskerne indsatte stamceller fra mennesker i et embryon-et dyrefoster- i en gris. Der lod de cellerne vokse i fire uger.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg mener om dette, men vi mennesker gør alt for at vi skal leve længst muligt.
Men hvad med etikken. skal man skabe et væsen som så senere skal lade livet på grund af at vi skal bruge nogle organer. ?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Menneskegris.
  • #1   27. jan 2017 Nogle mennesker vil gerne være berømt og kendt for en eller anden præstation. Så skidt med om det er til nogen nytte.!

• Mike
    Mike Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 2 Svar: 19
    #4   27. jan 2017 lidt gammelt nyt.. Mener det er en russer der gror menneske øre på mus og rotter..

Det ender som plug and play.. Det bliver super..

Inden længe florere der ben og arme her inde i markedet, og folk slås sikkert stadig om den sidste halvtredser for et nyt ben, også selvom det er nødvendigt for dem med det nye ben.

• #7   27. jan 2017 Grisen er et klogt dyr, de kan dresseres bedre end hunde, så hvorfor ikke, grisen er tæt på mennesker.

Men alt det, de snart kan, ved jeg ikke, om jeg bryder mig om.

• #8   27. jan 2017 Nu har man teknologien til at gro f.eks. et øre så jeg forstår ikke man vil klone gris med menneske. Organer som kan groes kan gøres neutral som betyder at de ikke afstødes når de sættes ind.

• #11   28. jan 2017 Om man avler grise for at bruge dens organer, eller for at slagte og æde den når den er omkring 22 uger gammel er vel lige uetisk.

Forøvrigt ville det nok heller ikke være nødvendigt at bruge grise organer hvis vi alle levende nogen lunde sundt og alle var tilmeldt som organdonere... smiley smiley

• #13   28. jan 2017 En organ-gris får helt sikkert også et bedre liv end en slagte-gris.... smiley

Og så bliver der aldrig mere end 22 ugers leveringstid på et nyt hjerte eller en ny lever... smiley

• #14   28. jan 2017 Jeg mener da at man har parret svin og mennesker i mange år, resultatet plejer at blive, at de ender som politikere og bankdirektører.

• #15   28. jan 2017 En politiker med grisetær og grisehoved - har lige nu Uffe Elbæk på lystavlen smiley

• #16   28. jan 2017 Hvorfor mon lige han dukkede op på lystavlen. smiley smiley

• #17   28. jan 2017 Projektet må være enhver muslims skræksenarie, hvis de skulle behøve reservedele.

• #18   28. jan 2017 Ja, Cris du siger noget, jeg tror nu heller ikke et grisehjerte ville slå i en muslim smiley - dyr kan mærke, når de hades smiley

• #19   28. jan 2017 Hæ hæ Jet. smiley smiley

• #21   28. jan 2017 Claus.

Jo, de må gerne få blod, jeg tror du tænker på Jehovas vidner.

• #25   28. jan 2017 Ja jeg ved jo godt at der har været gang i dyreforsøg i mange år og ja griseforsøg er jo heller ikke af nyre dato, men jeg vil nu nok mene at jeg ikke vil sætte mine tænder i et organdoner-gris, dog vil jeg heller ikke tænke i religion, det lader jeg alle andre om smiley

• #26   28. jan 2017 Jeg ved stensikkert med mig selv, at jeg ikke kunne spise de dyr, jeg skulle passe, så hvis det kom dertil, så blev jeg vegetar smiley

• #27   28. jan 2017 Jeg har det på samme måde, min gemal foreslog at vi skulle holde kaniner, men jeg ville ikke kunne sidde og nyde en ret bestående af et dyr jeg havde set vokse op, og havde passet, uf nej.

• #29   28. jan 2017 Ja det skal bare ikke være personligt. Jeg spiser jo også et rå dyr eller fasaner, når min mand har været på jagt, Men de 5-6 fasaner der går rundt i haven, og bliver fodret hver dag, kunne jeg ikke finde på at spise,.
    Det er egentlig noget pjat, men sådan har jeg det.

• #30   28. jan 2017 Organgrise er det snart 10 år siden jeg først læste om, men åbenbart er det småt med frembringelsen, men jeg forstår nu ikke at den gamle nyhed dukker op igen når det nu ikke er lykkedes endnu.
    Mht om en gris slagtes for at få kød eller et nyt hjerte kan jeg ikkse se gør den store forskel - etisk set.

• #32   28. jan 2017 #30.
    Ole der er en lille forskel på at dyrke organer på grise eller bruge hjerte klapper.
    her er der tale om en blanding af to arter. En dyrisk og en menneskelig.

• #34   28. jan 2017 Et projekt der skaffer brød på bordet til mange mennesker som det vigtigste. Måske i et forfængeligt håb om at gøre os udødelige. Så+ vi kan slå hinanden ihjel i stedet.
    Vi skal alle dø. Vi ved bare ikke hvornår Men vi har allerede besvær med de gamle. Dårlig tid og råd til at give dem en ordentlig alderdom - endsige et værdigt liv.

OK jeg har haft et godt og rigt liv. Men da lægen sagde til mig i en alder af 82. Der skulle ikke være noget i vejen for at du kan blive 100 år, så røg det ud af mig<. : Det lyder sgu kedeligt. 18 år bare med PC og TV til selskab er næsten ikke til at tænke på.

Ganske vist føler jeg mig ikke gammel; men dog ubrugelig. Ingen har brug for mig, og jeg har ikke noget til gode. Jeg er stortset kun en belastning for samfundet.

Lad dog folk dø i fred. De er ikke stakler når vi begraver dem. De ligger ikke der og ærgrer sig over alt det de ikke nåede, og alt det de gik glip af. De følger blot naturens gang.!!

• #35   29. jan 2017 # 30
    Undskyld jeg skrev Ole i mit indlæg #32, jeg mente selvfølgelig Erik. smiley smiley

Kommentér på:
Menneskegris.

Annonce