121 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Tordenskjold. Tordenskjold.

Alle kender vi til mareridt, men de kan blive lidt for livagtige.

I nat drømte jeg, at jeg var til julefrokost på mit gamle arbejde på fritidshjemmet. - Jeg blev meget fuld, og pludselig dukkede en kvinde op med hår som Tordenskjolds, øjne som en gris og en mund som bævrende gelé.
Hun satte sig ved siden af mig og befølte mine lår, jeg rystede i væmmelse og skyndte mig at tage snapseflasken og bunde den.
Jeg gik ud som et lys, og da jeg vågnede lå jeg i sengen ved siden af denne kvinde, hun smilte til mig, og jeg begyndte at kaste op i lårtykke stråler. - Jeg mandede mig op, så på vinduet, og sprang ud, det var på toppen af et højhus, det flaxede for mine øjne da jeg så asfalten på parkeringspladsen nærme sig...... Så vågnede jeg op igen, badet i sved....

Har andre prøvet en så uhyggelig oplevelse, og hvad kan den betyde, og hvem var denne heks?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tordenskjold.
  • #1   5. apr 2017 Nu er jeg ikke ekspert, men jeg er blevet fortalt at drømme og mareridt er skabt af underbevidsthedens problemer. Det var dog en skrækkelig oplevelse...godt du vågnede Greve inden du ramte betonen. smiley
    Mine værste mareridt handler altid om jeg ser i min taske og så er den fuldstændig tom, så jeg er glad når jeg vågner, orker ikke alt det bøvl med stjålne kort.... smiley Det bedste er at problemerne bliver løst under søvnen, så er der håb for til det virkelige liv.... smiley

• #4   5. apr 2017 Og det værste ved sådanne mareridt er, at de kan være så livagtige at man tror, det virkelig har fundet sted.

Håber, du får dig nogle skønne dejlige drømme fremover smiley smiley smiley

Kommentér på:
Tordenskjold.

Annonce