aluah akbar aluah akbar
ja her findes ikke en auto valg men så må man off topic.
Som man siger: Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer...fuck dem. - hvis jeg havde muligheden så nakkede jeg alle terrorister - men det må man ikke i Danmark - vi skal bare se til og finde os i det som svenskere - de skal for retten selvom de er taget med hånden ned i kagekrukken. Elmkvist skal være forsvare og vende det hele til at det er samfundet skyld.
Amerikanere er mere ligeglad her bliver de bare nakket, Her spilder man ikke tiden med retssager og pædagog - her nakker man bare og fint i min verden.
Men her i Danmark så skal man lave en længere udredelse om hvorfor en skyder en anden, baggrund, at han ikke blev pattet af moderen, eller fik en rød sodavand til jul, eller han ikke havde nogen venner og må nøjes med at råbe på strøget aluah akbar- ja det er got med dig pis ned i dit lortehul.
Folk af tvivlsom baggrund om en hund har født bastarden, så køre man tingene helt ud til at det må være samfundet ifølge Elmkvist, vi er banditten og anklagede er ofret. Hvis man følger man den linje så tror jeg at der er mange med et våben snart vil sende dem hen til de 72 jomfruer - og så kan de bolle løs i en uendelighed som jeg mener er et helvede får hun er stadig jomfru for ellers besidder himlen mere en millioner af jomfruer og hvad gør man af dem efter de ikke er jomfruer.
ryger de på en klinik som genskaber det jomfruelige?
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
en har 2 tommelfinger op, en siger de får som fortjent en siger at alle de dumme flygtninge er her og de kloge i hjemlandet.
billeder viser de griner så kunne man komme med en længere redegørelse hvad jeg mener om det men så røg jeg nok ud her. Jeg bliver mere end harm, det er som at pi...folk lige i fjæset.
er der en sandhed i udtalelser og billeder?
Link:
https://newspeek.info/se-de-kvalmende-billeder-indvandrere-liker-og-griner-af-stockholm-terror/
dec 2014
Vi får ikke 3 verdenskrig, men en masse oprør i flere dele af EU, når kolbøtter forsætter deres terror. Det går så ud over muslimer og man springer deres kalotter i luften som de selv er flittige at gøre flere steder i verden. Vi er ikke nået til det endnu at springe deres kalotter a h til - men så begynder kædeansvar at give mening ik?
Når de laver terror så skal man springe 10 moskeer i luften, på et tidspunkt så løber de tør for moskeer. så kan de sidde og banke hovedet ned på motorvejen.
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Og hvad er så grunden til det du kalder diskrimination mod muslimer?
Da jeg var barn, var der stort set ingen muslimer i Europa. - Vi vidste de fandtes, ligesom Budhister og andet, men de opholdte sig et andet sted i verden.
Nu har de rendt os over ende, bliver ofte behandlet bedre af systemet end en dansk hjemløs..... Er man flygtning har man krav på et sted og bo, det har en dansker ikke, en dansker der måske har betalt skat til systemet i årtier, bliver sat bagest i køen, for nogen der aldrig har betalt en krone. Jo jeg kan se mange grunde til at dette had er opstået, men det har vi kun politikerne at takke for.
dec 2014
Skal vi ikke være glade for at denkorteavis skovler en million ind? - ikke meget set i lyset hvad det koster at drive. I den forbindelse vil jeg lykønske søens folk og halbart og rejepilleriet - jamen lad os da fjerne hele grundlaget for Danmark - vi kan ikke have banditter som tjener noget som helst på at drive en forretning. Faktisk skal de eksporteret til Iran hvor de kan få hovedet hugget af.
Krigen foregår ikke i Danske Medier det er i kolbøtte land og den største bombe nogen sinde er placeres i deres lorte fjæs og ærgerligt at man ikke fik flere til at kradse af. Jammerlige USA at bruge en Milliard bombe og kun nakke 33 det er sgu jammerligt.
dec 2014
PLøk alle muslimer der er i verden - så kan kristne bagefter pløkke hinanden ud fra etiske overbevisninger - Men vi kan give a shit..
dec 2014
Du er håbløs, du sætter muslimerne over danskerne, det er nærmest grotesk at skulle læse den ene gang efter den anden.
dec 2014
Er syriske flygtninge danske muslimer?
Hvornår bliver de det?
Når de kommer over grænsen?
aluah akbar